بجهرم

#بجهرم با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-96A-060 مورخ ۱۳۹۶/۰۸/۲۱ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۸:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ در استان فارس ،شهر شيراز به آدرس ابتداي بلوار مطهري کوپه ۶ ساختمان کيميا برگزار میگردد .
ب– دستور جلسه :

تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

زاگرس

#زاگرس در اجرای مفاد ماده ۱۳دستور العمل اجرایی افشای اطلاعات شرکتهای ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ، با عنایت به اعلام شرکت ملی صنایع پتروشیمی و همچنین شرکت ملی گاز در خصوص کاهش سهم مصرف مجتمع های پتروشیمی به دلیل محدودیت گاز ودر نهایت قطعی بخشی از گاز ورودی به شرکت ، واحد اول تولیدی این شرکت تا اطلاع ثانوی به دلیل قطع گاز از سرویس خارج گردیده است که در این راستا طبق برنامه ریزی بعمل آمده ، شرکت همزمان اقدام به شروع تعمیرات دوره ای واحد اول تولیدی نموده است لذا به محض رفع محدودیت گاز و اتمام تعمیرات دوره ای و شروع مجدد تولید موضوع از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد .

کخاک

#کخاک با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-00A-165 مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان آفريقا،بالاتر از چهارراه اسفنديار ،خيابان شهيد رحيمي ، پلاک ۲،طبقه ۶ برگزار میگردد

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

شپاس

#شپاس پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری کدال مبنی بر علل کاهش توليد و فروش محصول ۶۰/۷۰ به استحضار می رساند براساس گزارش جدول نامه پيوست واطلاعات مشروحه فروش محصول ۶۰/۷۰ فله و بشکه در قياس با سال گذشته روند کاهشي داشته که دليل آن تغيير تقاضاي بازار/مشتريان جهت برداشت محصولاتي همچون AC30 فله و بشکه ، AC40 فله ، ۶۰/۷۰ جامبوبگ بوده است. البته به اين نکته نيز بايستي توجه نمود که برآيند توليد و فروش در مهر ماه سالجاري در مقايسه با سال گذشته روندي مثبت و رو به رشد بوده که حاکي از تعامل با مشتريان ميباشد. لازم به ذکر است روند توليد مظروف بشکه به دليل وضع مقررات در کشورهاي مقصد با رويکرد حفظ و رعايت قوانين زيست محيطي با کاهش مواجه خواهد بود که شرکت نفت پاسارگاد در تلاش براي استفاده از ساير شيوه هاي بسته بندي نوين ميباشد.

کچاد

افزایش سرمایه ۲۶۰ درصدی #کچاد از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته ،آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

وپویا

مجوز افزایش سرمایه ۷۵% #وپویا از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی صادر شد

کطبس

مجوز افزایش سرمایه ۳۲۴% #کطبس از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به جهت اصلاح ساختار مالي و رعايت حداقل سرمايه موردنياز شرکتهاي پذيرفته شده در بازار دوم بورس صادر شد

پدرخش

مجوز افزایش سرمایه ۱۸۰% #پدرخش از محل سود انباشته صادر شد

دلقما

مجوز افزایش سرمایه ۸۹۸% #دلقما از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد

ونفت

مجوز افزایش سرمایه ۲۰۳% #ونفت از محل سود انباشته صادر شد

وصنا

مجوز افزایش سرمایه ۸۵% #وصنا از محل سود انباشته صادر شد

چافست

مجوز افزایش سرمایه ۹۵% #چافست از محل سود انباشته صادر شد

آریا

مجوز افـزایش سرمایه ۵۰% #آریا ساسول از محل سود انباشته صادر شد

واعتبار

مجوز افـزایش سرمایه ۱۲۵% #واعتبار از محل سود انباشته صادر شد

بتا سهم

#کدال_نگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *