افزایش سرمایه در #فاما

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

غمارگ

#غمارگ با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-151 مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۸۴۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۹,۵۱۵,۰۱۳ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۴۲۰۰۰۰ میلیون ریال ، از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مبلغ ۸۲۵۵۰۱۳ میلیون ریال و ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۴ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

کسرام

#کسرام جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان شيخ بهائي جنوبي ،شهرک والفجر،انتهاي خيابان ايرانشناسي،ميدان شهداي دانشجو،خيابان نهم، پلاک ۶،مرکز همايش هاي سازمان مديريت صنعتي سالن همايش پويش برگزار میگردد

نوری

#نوری در اجراي مفاد ماده ۱۳ دستور العمل اجرايي افشاي اطلاعات شركتهاي ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، به منظور انجام تعميرات اضطراري از تاريخ ۱۵ / ۰۹ / ۱۴۰۰ بمدت ۴۰ روز، برخي از واحدهاي شركت متوقف و از مدار توليد خارج مي گردد. ولي همزمان واحدهاي ديگر با ظرفيت ۷۵ درصد مشغول به فعاليت خواهند بود. با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته تا پايان سال، تعميرات فوق تغييرات محسوسي در پيش بيني هاي گذشته نخواهد داشت و برنامه توليد و فروش شركت طبق پيش بيني ها محقق خواهد شد.

ثنور

#ثنور پیرو تعلیق نماد معاملاتی، موضوع بند ۷ ماده ۱۳مکرر۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به عدم رفع ابهام، تعلیق نماد معاملاتی به استناد تبصره ۱ماده مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ادامه می یابد.

بمپنا

#بمپنا به استناد ماده ۱۲ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

افزایش سرمایه در #پلاسک

پیرو اطلاعیه با شماره پیگیری ۷۹۰۹۹۳ مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ درمورد پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده درخصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی داراییهای ثابت (زمین) به اطلاع عموم می رساند طرح توجیهی مذکور در حال بررسی توسط حسابرس مستقل می باشد و به محض دریافت اظهارنظر نهایی حسابرس فوراً افشا خواهد شد.

فگستر

#فگستر برنده شدن در محدوده های معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، در مرحله اول مزایده می باشد. لازم به توضیح است که نتیجه نهایی حاصل از واگذاری حق بهره برداری از محدوده های معدنی مذکور در اختیار سازمان صنعت و معدن استان اصفهان خواهد بود که متعاقبا اعلام می گردد.

ثامید

#ثامید فروش واحدهاي مسکوني پروژه طاهرخاني و چمران و زمین شکوفه۱و۲
با عنایت به بازگشایی انجام شده بر اساس نتایج به دست آمده زمین شکوفه۱و۲ به فروش رسیده است.
شناسایی ۲۲۱ میلیارد تومان سود برای ثامید

وآیند

#وآیند پیرو انتشار اطلاعیه ادامه تعلیق نماد معاملاتی ناشر در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ به استحضار می رساند علی رغم پیگیری های انجام شده ابهامات موجود
در وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر، برطرف نشده است.
لذا تعلیق نماد معاملاتی ناشر به مدت ۱۴ روزه دیگر (تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ) تمدید می گردد.

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *