شفاف_سازی#خاور

به استحضار می رساند پیرو تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده
مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از مبلغ ۴,۹۸۹,۰۵۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۸۶,۳۶۰,۸۴۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي و خروج از شمول مفاد ماده ۱۴۱ قانون تجارت ، هیئت مدیره در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از مبلغ ۳۶,۳۶۰,۸۴۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۸۶,۳۶۰,۸۴۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالي و خروج از شمول مفاد ماده ۱۴۱ قانون تجارت اقدام نماید.

فروش ۲۲ دستگاه اتوبوس شهری دیزلی

فروش ۲۲ دستگاه اتوبوس شهری دیزلی به شرکت واحد اتوبوس رانی تبریز و حومه – مدت اجرای قرارداد ۳ ماه از تاریخ ابلاغ و اجرا می باشد – قیمت هر دستگاه اتوبوس با احتساب ۹% مالیات بر ارزش افزوده مبلغ ۴۵ میلیارد ریال و مبلغ کل قرارداد با احتساب ۹% مالیات بر ارزش افزوده مبلغ ۹۹۰ میلیارد ریال می باشد – ضمانتامه بابت حسن انجام تعهدات شامل یک فقره ضمانتنامه بانکی معتبر بدون قید و شرط معادل ۵% کل مبلغ قرارداد به مبلغ ۴۹٫۵ میلیارد ریال با سر رسید یکساله و قابل تمدید می باشد.

حپترو

#حپترو به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۹ روزه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۴)جهت رعایت موارد فوق نموده است.

برگزاري مزايده#دامین

شركت داروسازي امين در نظر دارد تعداد ۴۳،۲۰۰،۰۰۰سهم شركت پخش مكتاف را اصالتا وبه صورت يكجا و با شرايط مزايده وگذار نمايد.

#کویر هم ثبت کرد

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-98A-129 مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۰,۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۴,۸۴۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۴۰۴۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۸ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

حفاری پاکشو

به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۱ ماهه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵)جهت رعایت موارد فوق نموده است.

قشکر

#قشکر جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس ميدان فاطمي-خيابان شهيد گمنام شماره ۱۴ – انجمن صنفي کارخانه هاي قند و شکر برگزار میگردد

کویر

#کویر با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-98A-129 مورخ ۱۳۹۸/۱۲/۱۷ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۰,۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۴,۸۴۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۴۰۴۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۸ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

پتروشیمی #جم هم تمدید کرد

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-99A-184 مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۵و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱۳,۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۸,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ، تعداد ۴,۱۵۹,۲۵۴,۸۳۶ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۴۰,۷۴۵,۱۶۴ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۷

شفاف سازی در #شسم

با سلام احتراما به اطلاع ميرساند بنا بر درخواست سهامدار عمده در هيئت مديره شرکت مديريت تالار ايرالنيان (سهامي خاص)مقرر گرديده است که مبلغ ۵۸ ميليارد ريال از سود انباشته شرکت جهت تقسيم به مجمع آتي پيشنهاد گردد.با توجه به اينکه اين شرکت ۴۹% سهام شرکت فوق را دارا ميباشد از سود تقسيمي معادل ۲۸/۴ميليارد ريال سهم اين شرکت ميگردد.

وغدیر

سرمايه گذاري آذر از زیر مجموعه های #وغدیر در ۶ ماهه ۳۹۹ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده است

افزایش سرمایه #شپاکسا

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزايش سرمايه به استحضار می رساند با توجه به شايعات مطرح شده درخصوص افزايش سرمايه اين شرکت، به اطلاع مي رساند افزايش سرمايه از محل سود انباشته و تجديد ارزيابي دارايي ها در دستور کار شرکت مي باشد که با طي مراحل اطلاع رساني خواهد شد.

خبرمهم برای #خصدرا

ارائه خدمات مهندسی، خرید، ساخت و نصب برای جکت سرچاهی پروژه توسعه میدان گازی بلال
نامه ابلاغ کار ارائه خدمات مهندسی، خرید، ساخت و نصب برای جکت سرچاهی پروژه توسعه میدان گازی بلال به دست این شرکت رسیده و طرفین جهت امضا قرارداد اقدام می نمایند مبلغ قراردا ۱۵,۹۸۸,۷۲۱ دلار

شکبیر

#شکبیر ابان خوبی زد و ۲۳۰۷۱ میلیارد ریال فروش داشت در مهر ۱۷۹۳۱ و شهریور ۲۱۶۹۳ میلیارد ریال بود و رشد کرد مرداد با کمی افت ۱۷۲۶۰ میلیارد ریال بود سهمی که در ۳ ماهه اول ۵۶۳۸۰ میلیارد ریال فروش داشت
جمعا ۸ ماهه ۱۶۱۱۵۳ میلیارد ریال فروش داشته است و مدت مشابه قبل ۷۹۹۳۶ میلیارد ریال بود.

بتا سهم

#کدال_نگر

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *