گزارش #شپاکسا در آبان

🔹 سال مالی شرکت منتهی به آذر است. شرکت در آبان ۱۴،۷۱۴ تن تولید داشته است. . متوسط تولید ۱۰ ماه قبل ۱۰،۴۷۷ تن به ازای هر ماه بوده است. متوسط تولید ماهانه شرکت در سال مالی منتهی به آذر ۹۹ رقم ۱۰٫۶ هزار تن محصول بوده است.

🔹 فروش شرکت در آبان ۱۳،۸۸۰ تن بوده است. از دی تا مهر به طور متوسط ۱۰،۳۸۶ تن فروش داشته است. متوسط فروش ۱۲ ماهه قبل ۱۰٫۶ هزار تن ثبت شده است.

🔹 متوسط فـروش سـال مالی گذشته ۱۲۱ میلیارد تومان برای هر ماه بوده است. شپاکسا آبان ماه فروش ۳۰۴ میلیارد تومانی داشته است. متوسط فروش از ابتدای سال مالی تا مهر ۱۹۱ میلیارد تومان گزارش شده است.

🔹 نرخ پودر به عنوان محصول اصلی به طور متوسط در سـال مالی گذشته ۷،۷۰۰ تومان برای هر کیلو بوده است . شپاکسا آبان ماه پودر را با نرخ ۱۴،۵۰۳ تومان فروخته است . متوسط نرخ فروش دی تا مهر۱۲،۱۶۸ تومان گزارش شده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#تحلیل_بنیادی

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

گزارش شپاکسا در آبان گزارش شپاکسا در آبان گزارش شپاکسا در آبان گزارش شپاکسا در آبان گزارش شپاکسا در آبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *