۵ پیش‌بینی از شرکت‌ها تا سال ۲۰۲۷

کسب‌وکارها تا سال ۲۰۲۷ با تحولات کلیدی در حوزه‌هایی همچون «ارتباط با مشتری»، «رابطه مدیران و کارکنان» و «استفاده از تکنولوژی» روبه‌رو می‌شوند.
شرکت آمریکایی مشاوره و پژوهش «گارتنر» با مطالعه درباره تغییرات شرکت‌ها در پاندمی، پیش‌بینی هایی برای سه تا پنج سال آینده ارائه داده است:

پیش بینی شماره ۱: داده‌های مصنوعی برای حریم خصوصی بهتر

تا سال ۲۰۲۵، داده‌های مصنوعی، جمع‌آوری داده‌های شخصی مشتریان را کاهش خواهد داد و تا ۷۰ درصد از نقض حریم خصوصی جلوگیری می‌کند.
داده‌های مصنوعی که با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی تولید می‌شوند، می‌توانند به عنوان نماینده داده‌های واقعی عمل کرده و خطرات افشای اطلاعات خصوصی مصرف‌کنندگان یا داده‌های حساس را کاهش داده یا از بین ببرند. از آنجا که این داده‌ها واقعی نیستند، نگرانی‌های نظارتی را کاهش می‌دهد و در واقع می‌تواند بینش دقیق‌تری ارائه دهند.

پیش‌بینی شماره ۲: چابکی در سازمان بدون حضور مدیران

تا سال ۲۰۲۴ معادل ۳۰ درصد از تیم‌ها به دلیل ماهیت چابکی و کار ترکیبی، بدون رئیس و سرپرست خواهند بود و حدود یک سوم تیم‌ها می‌توانند بدون نقش مدیر سنتی فعالیت کنند.
طبق تعریف، چابکی نیاز به محیطی از اعتماد دارد که خود را معطوف به سلسله مراتب سنتی نکند. افزایش نیروهای کار ترکیبی نشان می‌دهد که بخش بزرگی از مدیران فاقد مهارت لازم برای مدیریت کارکنان در شرایط دور کاری یا ترکیبی هستند و تنها ۴۷ درصد از کارکنان معتقدند که مدیر آنها می‌تواند تیم را در آینده به موفقیت برساند.

پیش بینی شماره ۳: آفریقا، مرکز بزرگ استارت‌آ‌پ‌های آینده

طی یک دهه گذشته، سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیزی که هم از طریق سرمایه‌گذاران داخلی و هم از خارج به آفریقا سرازیر شده است، ادامه داشته است.

پیش‌بینی شماره ۴: قطع رابطه با مشتریان بد

تا سال ۲۰۲۵معادل ۷۵ درصد از شرکت‌ها با مشتریان نامناسب «قطع رابطه» خواهند کرد، زیرا هزینه حفظ آنها، سرمایه‌گذاری در جذب مشتری مناسب را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.
برای جلب رضایت مشتریان نامناسب زمان و پول صرف می‌شود. به زودی با توجه به اینکه بیشتر مدیران این نوع هزینه‌ها را درک می‌کنند، با رها کردن مشتریان غیرمولد و راهکارهای جایگزین، احساس راحتی خواهند کرد.

پیش بینی شماره ۵: اینترنت بیشتر با هزینه کمتر

تا سال ۲۰۲۷، ماهواره‌های با مدار پایین پوشش اینترنتی را برای بیش از یک میلیارد نفر از فقیرترین افراد جهان گسترش می‌دهند و ۵۰ درصدآنها را از فقر خارج می‌کنند. با گسترده‌تر شدن دسترسی اینترنت، میلیاردها «کاربر اینترنتی» جدید به اینترنت متصل می‌شوند که اینترنت را از نظر محتوا و فرهنگ تغییر می‌دهند.

جمع مدیران نامدار

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *