معاملات بورس کالا در ۱۴۰۰/۰۹/۲۹

در این روز #پلی_پروپیلن عرضه زیادی داشت. #جم_پیلن ۲۴۷۲تن عرضه کرد و ۳۸۲۸تن تقاضا برای آن نشست که باعث شد قیمت ها ۰ – ۲۷ درصد نسبت به پایه رقابت شوند. ارزش معاملات نیز ۹۵میلیارد تومان گزارش شد.

دیگر عرضه روز دوشنبه #PVC بود که #شغدیر بدون رقابت روی ۳۶۵میلیون ريال به فروش رساند و ارزش معامله ۶۲٫۱میلیارد تومان بود.

#روغن_پایه توسط #روانکار ها عرضه شد. محصول SN500 #شسپا ۸درصد رقابت شد و سایر شرکت ها محصولات خود را بدون رقابت به فروش رساندند.

#ورق_گالوانیزه توسط زیرمجموعه #فولاد #مبارکه ۲۷۸٫۷میلیون ريال هر تن و به ارزش ۱۱۱میلیارد تومان به فروش رسید.

#شمش #روی توسط #فاسمین ۷۶۶میلیون ريال و توسط #فسرب ۷۵۸میلیون ريال به فروش رسید.

#شپلی نخ پلی استر خود را بدون رقابت ۳۵۹ – ۳۸۴ میلیون ريال به فروش رساند که ارزش معاملات آن ۱۷٫۵میلیارد تومان گزارش شد.

ولید هلالات

#گزارش_بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. معاملات بورس کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *