ثپردیس

#ثپردیس جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس شهر جديد پرديس – فاز۳- خيابان معلم – روبروي مسجد اميرالمومنين – شرکت سرمايه گذاري مسکن پرديس (سهامي عام) برگزار میگردد

ولصنم

افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی #ولصنم از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

کیسون

بدینوسیله ابلاغ قرارداد فروش حدود ۱۰ هزار تن اسکلت فلزي سالن ذوب واحد فولادسازي کارخانه مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق به مبلغ ۳٫۸۷۵ میلیارد ریال توسط کارفرما شرکت مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ در سامانه کدال با عنوان ساير اطلاعات به اهميت- گروه ب افشاء شده بود به افشاء گروه الف تغییر داده می‌شود.

بر اساس اعلام شرکت محترم فرابورس اطلاعیه منتشر شده دارای شرایط افشاء بعنوان گروه الف می‌باشد.

مرقام

مزایده عمومی فروش ۵۰۰۰ دستگاه تبلت ETECH-A08 pro

شرح فرآيند مزايده: شرکت سهامی عام ایران ارقام در نظر دارد ۵۰۰۰ دستگاه تبلت ETECH-A08 pro 8in را از طریق مزایده عمومی بفروش برساند. همچنین قیمت پایه هر تبلت ۳۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال پیش بینی شده است.

وملل

#وملل پس از بازگشایی پاکات پیشنهادات دریافتی , ۸ فقره از املاک منتشر شده در آگهی برگزاری مزایده اعم از تجاری , مسکونی , اداری با توجه به آیین نامه کمیسیون معاملات به برندگان واگذار خواهد شد. در خصوص سهام سه شرکت گروه توسعه اقتصاد ملل، سهامی فرش ایران و تامین سرمایه نوین هیچ گونه پیشنهادی دریافت نشده است. بهای تمام شده املاک مذکور جمعا به مبلغ ۳,۲۷۵ میلیارد ریال و سود حاصل از این معاملات مبلغ ۱,۲۸۶ میلیارد ریال در دفاتر موسسه ثبت شد.

شلیا

#شلیا در ۳ ماهه به سود ۱۲۲ ریالی رسیده است ۱۷ میلیارد ریال سود عملیاتی و نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال سود خالص دارد

بتا سهم

#کدال_نگر

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

جلسه مجمع عمومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *