پاکشو

#پاکشو در آذر عملکرد نسبتا ضعیفی داشته و فروش ۳۲۲ میلیاردی داشته است

🔹 پاکشو در آذر ماه فروش ۳۲۲ میلیارد تومانی را داشته است و جمع فروش ۹ ماهه به ۳,۵۱۷ میلیارد تومان رسیده است. کل فروش سال مالی قبل ۳٫۶۸۰ میلیارد تومان بوده که میانگین ماهیانه ۳۰۷ میلیاردی را داشته است.

🔹 شرکت در این ماه ۲۰٫۳ هزار تن محصول تولید کرده در حالی که میانگین ماهیانه تولید سال قبل ۲۳ هزار تن و ۸ ماهه ۲۱ هزار تن بوده است. جمع تولید ۹ ماهه ۱۹۰ هزار تن شده است.

🔹 فروش گروه صنعتی پاکشو در این ماه ۱۸٫۸ هزار تن بوده و میانگین فروش ماهیانه سال قبل ۲۲٫۶ هزار تن و ۸ ماهه ۲۱ هزار تن بوده است. جمع فروش ۹ ماهه ۱۸۷ هزار تن شده است.

🔹 این شوینده در آذر ماه هر کیلو محصول را به نرخ ۱۷,۱۷۰ تومان فروخته که نسبت به ماه گذشته ۱۲% افت داشته است. شرکت محصولات خود را در سال جاری با نرخ ۱۹,۰۴۹ و در سال گذشته با نرخ ۱۳,۵۵۰ تومان فروخته است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

این شوینده در آذر ماه هر کیلو محصول را به نرخ ۱۷,۱۷۰ تومان فروخته که نسبت به ماه گذشته ۱۲% افت داشته است. شرکت محصولات خود را در سال جاری با نرخ ۱۹,۰۴۹ و در سال گذشته با نرخ ۱۳,۵۵۰ تومان فروخته است.این شوینده در آذر ماه هر کیلو محصول را به نرخ ۱۷,۱۷۰ تومان فروخته که نسبت به ماه گذشته ۱۲% افت داشته است. شرکت محصولات خود را در سال جاری با نرخ ۱۹,۰۴۹ و در سال گذشته با نرخ ۱۳,۵۵۰ تومان 

#تحلیل_بنیادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *