تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

شکست قیمت بیت کوین در بالارفتن از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA-20 خط آبی در تصویر) نشان می‌دهد که خرس‌ها در هر رالی جزئی اقدام به‌ فروش می‌کنند. هر دو میانگین متحرک ساده و نمایی در حال چرخش به‌سمت پایین هستند و شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده منفی قرار دارد که نشان‌دهنده برتری خرس‌ها در بازار معاملاتی بیت کوین است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛ فشار فروش مسیر بعدی بازار را تعیین خواهد کرد یا خروج قیمت از نوسانات خنثی؟

خرس‌ها اکنون تلاش خواهند کرد تا قیمت بیت کوین را به زیر سطح حمایت قوی خود در ۴۵,۴۵۶ دلار کاهش دهند. در صورت موفقیت آنها، از سرگیری روند نزولی قیمت را برای بیت کوین شاهد خواهیم بود. تحت این شرایط جفت ارز بیت کوین/ تتر (BTC/USDT) می‌تواند ابتدا به پایین‌ترین حد خود در تاریخ ۴ دسامبر یعنی ۴۲,۰۰۰ دلار سقوط کند و اگر این سطح قیمتی نیز شکست بخورد، توقف بعدی قیمت بیت کوین ۴۰,۰۰۰ دلار خواهد بود. هرچه قیمت مدت زمان بیشتری در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA-20، خط آبی در تصویر بالا) باقی بماند، احتمال کاهش قیمت نیز بیشتر خواهد بود.

از طرفی

اگر قیمت روند صعودی به خود بگیرد و از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA-20، خط آبی در تصویر بالا) عبور کند، نشان می‌دهد که گاوها در حال تلاش برای بازیابی قیمت بیت کوین هستند. آنگاه جفت ارز بیتکوین/ تتر می‌تواند به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA-50، خط قرمز در تصویر) در ۵۱,۹۳۸ دلار برسد که احتمالاً به‌عنوان یک مانع قوی عمل خواهد کرد. اگر گاوها قیمت را به بالای این سطح برسانند، تغییر احتمالی در روند قیمتی را شاهد خواهیم بود. در این صورت می‌توانیم روند صعودی قیمت را تا ۶۰,۰۰۰ دلار مشاهده کنیم.

  • مقاومت‌ها: ۵۱,۹۳۸ – ۶۰,۰۰۰
  • حمایت‌ها: ۴۵,۴۵۶ – ۴۲,۰۰۰ – ۴۰,۰۰۰

منبع: ارز دیجیتال

#ارز   #ارز_دیجیتال     #بیت_کوین  #تحلیل_تکنیکال_ارزهای_دیجیتال

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

آموزش ارزهای دیجیتال : https://kargozari.org/2021/08/04/arzedigital-edu

صرافی های برتر ارز دیجیتال : https://kargozari.org/arzdigital

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *