شپدیس

پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری بورس مبنی بر دلايل تاخير در افشاء زمان تعميرات اساسي به استحضار مي رساند، با توجه به محدوديت ها و قطعي گاز اعلامي از سوي شرکت ملي گاز ايران مبني بر رعايت محدوديت مصرف گاز، اين شرکت به ناچار تاريخ شروع تعميرات اساسي خود را زودتر از برنامه تعيين شده آغاز نموده است.

پیزد

#پیزد با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-00A-208 مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۲:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان گاندي، خيابان يکم، پلاک ۱۴، ساختمان گروه صنعتي رازي برگزار میگردد
ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

شراز

افزایش سرمایه ۹۷۱ درصدی #شراز از محل سود انباشته ،اندوخته طرح و توسعه مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

ثبهساز

#ثبهساز شرکت بهسازکاشانه تهران مزایده فروش پروژه های سنگر در تهران و اولیایی در بابلسر خود را به صورت تهاتری، نقد و اقساط (اطلاعات تکمیلی در اسناد مزایده قید گردیده است) از طریق برگزاری مزایده عمومی شماره ۴۰۴۵ واگذار می نماید. شایان ذکر است حجم ریالی فروش پیش بینی شده در آگهی به میزان حداقل ۸،۰۲۵،۰۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که عملکرد آن در گزارشات آتی منعکس می گردد.

رمپنا

#رمپنا به اطلاع مي‌رساند با توجه به ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران، شرکت بورس اوراق بهادار تهران طی نامه شماره ۸۳۹۶۱۴ مورخ۱۴۰۰/۱۰/۱۶ موارد معوق اطلاع رسانی و لزوم افشای فوری آن را به شرکت تاکید نمود
لکن علی رغم پیگیری‌ های انجام شده، پاسخی از ناشر در خصوص دلایل وقوع و زمانبندی اصلاح آن دریافت نشده است. از این رو به استفاده کنندگان توصیه می شود این موضوع را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.
به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۱ ماهه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۵)جهت رعایت موارد فوق نموده است.

دلقما

#دلقما ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-185 مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۶۷۵,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۶,۷۳۵,۱۵۰ میلیون ریال ( از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مبلغ ۶۰۶۰۱۵۰ میلیون ریال و ) در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

دالبر

#دالبر با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-00A-191 مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران-خيابان ۱۶ آذر -دانشگاه تهران-ساختمان جديد دانشکده داروسازي-سالن رازي برگزار میگردد

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

مهم برای #بگیلان

تهاتر مطالبات و بدهی های شرکت توسعه مسیر برق گیلان با دولت

با تصویب هیئت وزیران، مطالبات‌ شرکت‌ توسعه مسیر برق گیلان از شركت‌‌ دولتي مدیریت شبکه برق ایران با بدهی آن شرکت‌ به سازمان امور مالیاتی کشور به مبلغ ۶۸۷ میلیارد و ۵۳۳ میلیون و ۲۴۶ هزار و ۹۳۱ ریال تهاتر شد.

لازم به ذکر است، مطالبات قطعی دولت که در اجرای این تصویب نامه، به شرکت‌‌ دولتی منتقل شده است با بدهی دولت به شرکت‌ مذکور (اعم از شرکت اصلی و یا شرکت های دولتی تابع آن) بابت مواردی مانند یارانه قیمت های تکلیفی (با تأیید سازمان حسابرسی) از طریق صدور اسناد تسویه خزانه موضوع قوانین بودجه سنواتی قابل تسویه است.

دسبحان

#دسبحان با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-195 مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱,۵۳۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۴۳۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۹۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۱

وتوس

#وتوس را باید در ۱۲ماهه دید ولی در هر صورت در ۹ماهه به زیان ۶۱ ریالی رسیده است

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *