تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت پولکادات

قیمت پولکادات (DOT) در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۲ دی) به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA-20، خط آبی در تصویر) در ۲۶.۹۰ دلار رسید؛ اما گاوها نتوانستند قیمت را به بالاتر از سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA-50، خط قرمز در تصویر) در ۲۸.۱۵ دلار برسانند. این موضوع دلیلی برای تمایل معامله‌گران به ذخیره سود در بازه زمانی کوتاه‌مدت است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ارزهای دیجیتال؛

در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) خرس‌ها قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA-20، خط آبی در تصویر) بازگرداندند. اگر فروشندگان موفق شوند قیمت را به زیر سطح ۲۵.۴۵ دلار کاهش دهند، جفت ارز دات/ تتر (DOT/USDT) می‌تواند تا سطح حمایت قدرتمند خود در محدوده قیمتی ۲۲.۶۶ دلار کاهش یابد.

در شرایط کنونی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ثابت است و شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز دقیقاً در زیر سطح میانی قرار دارد که نشان‌دهندهٔ تعادل بین عرضه و تقاضاست. این موضوع نشان می‌دهد که این جفت ارز می‌تواند برای چند روز دیگر در محدوده قیمتی ۲۲.۶۶ دلار و ۳۲.۷۸ دلار باقی بماند.

حال اگر قیمت پولکادات از سطح فعلی عبور کند و بتواند بالاتر از محدوده میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه بسته شود، آن‌گاه این جفت ارز می‌تواند تا سطح ۳۲.۷۸ دلار افزایش یابد. گاوها باید این مقاومت را از سر راه خود بردارند تا شاهد نشانه‌ای برای شروع یک حرکت صعودی جدید باشیم.

  • مقاومت‌ها: ۲۸.۱۵ – ۳۲.۷۸
  • حمایت‌ها: ۲۶.۹۰ – ۲۵.۴۵ – ۲۲.۶۶

منبع: ارز دیجیتال

#ارز   #ارز_دیجیتال     #پولکادات  #تحلیل_تکنیکال_ارزهای_دیجیتال

آموزش ارزهای دیجیتال : https://kargozari.org/2021/08/04/arzedigital-edu

صرافی های برتر ارز دیجیتال : https://kargozari.org/arzdigital

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *