#شگل در عملکرد ۱۲ ماهه خود ۳۹ تومان سود ساخت

🔹 در سه فصل گذشته شرکت به ازای هر سهم ۲۳ ، ۶ و ۱۱ تومان سود گزارش کرده است. شرکت در سه ماهه پاییز ۲ تومان زیان ساخته است. سود شرکت ۵۱ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

🔹 سال مالی شرکت منتهی به آذر است. در سه فصل گذشته به طور متوسط ۸۵۰ میلیارد تومان فروش داشته است. فروش فصل چهارم ۱۴۰۰ نیز برابر ۲۷۰ میلیارد تومان بوده است

🔹 سـود عملیاتی شرکت در این فصل ۱۳ میلیارد تومان بوده است. متوسط سه فصل گذشته سود عملیاتی ۵۲ میلیارد تومان گزارش شده است. مجموع سـود عملیاتی امسال عدد ۱۶۹ میلیارد تومان بوده است.

🔹 حاشیه سود شرکت در این فصل ۲۴ درصد است. که این عدد در سال گذشته ۲۸ درصد گزارش شده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *