#فجر گزارش خوب دی ماهش را منتشر کرد

🔹 میانگین تولید ماهانه گالوانیزه در سال ۹۹ ، ۱۲,۶۹۰ تن بوده، تولید دی ماه ۱۴,۰۳۰ تن گزارش شده و میانگین تولید ۹ ماهه امسال به ۱۳,۴۰۷ تن رسیده است.

🔹 میانگین فروش ماهانه محصول گالوانیزه در سال ۹۹ ، ۱۳,۳۱۰ تن (۶۶۵ تن سهم صادرات) بوده، در دی ۱۴,۸۷۳ تن گالوانیزه فروخته (۵۱۲ تن صادرات) و میانگین فروش ۹ ماهه این محصول ۹,۹۹۷ تن (صادرات ۶۴۳ تن) بوده است.

🔹 میانگین فروش ماهانه سال ۹۹، ۲۳۰ میلیارد تومان بوده است. شرکت در این ماه ۶۰۲ میلیارد تومان فروش داشته، میانگین فروش ماهانه نیمه اول سال ۳۷۳ میلیارد تومان بوده و در ۳ ماهه سوم سال به ۵۳۳ میلیارد تومان رسیده است.

🔹 میانگین نرخ فروش محصول گالوانیزه در سال ۹۹ ، ۱۶۷,۹۰۷ ریال بوده و نرخ فروش آذر و دی به ترتیب ۲۸۰,۵۲۹ و ۲۷۹,۴۱۷ ریال گزارش شده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#تحلیل_بنیادی

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *