وحکمت

#وحکمت به استحضار می رساند در خصوص آثار بکارگيري استاندارد حسابداري ۳۵ ماليات بر درآمد بر مبلغ افزايش سرمايه از محل مازاد تجديد ارزيابي دارائيهاي استهلاک پذير، به استحضار ميرساند گزارش توجيهي افزايش سرمايه از مبلغ مازاد تجديد ارزيابي ساختمانها که به مبلغ ۱٫۷۴۳٫۲۴۵ ميليون ريال مي باشد، مبلغ ۳۹۲٫۲۳۰ ميليون ريال( معادل۲۲/۵درصد) در راستاي رعايت استاندارد مذکور کسر شده است.

کوثر

بیمه #کوثر و واگذاری ملک مازادخود در نیاوران
شرکت بیمه کوثر در نظر دارد ملک مازاد خود، واقع در تهران خیابان شهید باهنر نرسیده به یاسر به متراژ ۲۵۷۲٫۵ متر مربع را از طریق مزایده به فروش

حبندر

#حبندر مناقصه راهبری و نگهداشت شناورهای كاسپين ۱،۲،۳ و اسكله پشتيباني به شماره۴۰۹۱-۷۴-۰۵۴

شرنگی

افزایش سرمایه ۹۰۰ درصدی #شرنگی از محل آورده نقدی سهامداران ,سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

دی

بانک دی به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت ماده ۳۹ دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷ بند ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان فرابورس ایران اقدام به اعطای فرصت ۱ ماهه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰)جهت رعایت موارد فوق نموده است.

جوین

#جوین در خصوص تهیه و خرید تجهیزات خارجی نیروگاه خورشیدی ۱۰MW و نظارت بر نصب و راه اندازی و آموزش آن

سابیک

#سابیک بر اثر حادثه آتش سوزی در انبار پاکت این شرکت در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ با ظرفیت حدود ۲ میلیون پاکت طعمه حریق گردید عملیات لطفا حریق با تلاش آتش نشانان و کارکنان شرکت و نیروهای امدادی استان البرز و قزوین انجام و از سرایت آتش به سایر واحد های شرکت جلوگیری بعمل آمد، خوشبختانه حادثه مذکور هیچ گونه مصدوم و تلفات انسانی در بر نداشته و با توجه به اینکه شرکت از پوشش مناسب بیمه برخوردار می باشد هماهنگی لازم با شرکت بیمه گذار برای ارزیابی و جبران خسارت انجام شده است. همچنین با توجه به عدم خسارت جدی به ماشین آلات و تجهیزات اصلی بارگیرخانه ، عملیات سرویس در کمتر از ۳۶ ساعت به پایان رسیده و عملیات بارگیری و تحویل سیمان از مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ آغاز گردید.

قشکر

#قشکر در دی با فروش ۱۰۲۰ میلیارد ریالی به عدد ۱۷۱۱ میلیارد ریالی رسیده است مشابه سال قبل ۴۳۷ میلیارد ریال بود

سکرما

#سکرما در در اولین ماه سال مالی به فروش ۲۳۱ میلیارد ریالی رسیده است

دسانکو

#دسانکو با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-00A-043 مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۰و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۰/۰۴/۰۲ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۹۶۱,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۳۱۱,۰۰۰ میلیون ریال ، تعداد ۳۴۵,۳۴۴,۲۷۳ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۴,۶۵۵,۷۲۷ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۹

تامین سرمایه #امید

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-205 مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۹,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۵,۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۵,۷۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۰۹

شگل

#شگل به استناد ماده ۱۷ مکرر ۱ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند به منظور شفاف سازی علت نوسان قیمت سهام، شرکت بورس اوراق بهادار تهران طی نامه شماره ۸۴۶۴۳۸ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ از شرکت درخواست برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و افشا اهم مطالب مطرح شده در کنفرانس مذبور را نموده است
لکن به رغم پیگیری های انجام شده از ناشر، اطلاعات درخواست شده ظرف مهلت مقرر ارایه نشده است. از این رو به استفاده کنندگان توصیه می شود این موضوع را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

شکام

#شکام افزایش قیمت ۱۰ تا ۱۴ درصدی محصول استامینوفن به دلیل شرایط بازار و افزایش قیمت تمام شده ناشی از افزایش قیمت ارز و با هدف حفظ حاشیه سود. محصول استامینوفن حدود ۴ درصد فروش شرکت می یاشد.

بترانس

و باز برای چندمین بار #بترانس و فروش ویلاهای سرخرود شرکت ایران ترانسفو قیمت کارشناسی ۳۰۶ میلیارد تومان است

غگرجی

#غگرجی سهمی که در مهر با رشد ۳۲۲ میلیارد ریال بود و ابان به ۳۵۵ میلیارد ریال رسیده است و اذر ۳۶۹ میلیارد ریال بود . در دی این عدد با افت ۲۹۸ میلیارد ریال شد
۱۰ ماهه ۲۸۸۴ میلیارد ریال فروش داشت
مدت مشابه سال قبل این عدد ۲۳۴۲ میلیارد ریال بود

 

بتا سهم

#کدال_نگر

 

ماليات بر درآمد  ماليات بر درآمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *