بورس کالا ۱۱بهمن

در بازار روز دوشنبه #پلی_پروپین با متوسط قیمت ۳۹۸میلیون ريال توسط #جم_پیلن به فروش رسید که ارزش معاملات آن ۱۹۸میلیارد تومان بود.

#شسپا از روانکارها پارافین را ۲۵۵میلیون ريال بدون رقابت فروخت. روغن پایه نیز توسط این شرکت ۱۹۴میلیون ريال قیمت پایه خورد اما با رقابت خریداران ۲۲۸میلیون ريال معامله شد.

محصول نخ پلی استر #شپلی به طور متوسط ۳۹۸میلیون ريال به فروش رسید و در مواردی ۴-۵ درصد رقابت شد.

#شغدیر PVC خود را ۳۴۵میلیون در هر تن به فروش رساند.

#فایرا #شمش خود را ۷۹۱میلیون ريال به فروش رساند.

#ارفع #شمش را ۱۲۵٫۵میلیون ريال فروخت. سایر شرکت ها مانند #کچاد #کاوه نیز شرایط مشابهی را تجربه کردند.

#شمش #روی ۸۷۵میلیون ريال به فروش رسید.

 

ولید هلالات

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. بورس کالا

در بازار روز دوشنبه پلی پروپین با متوسط قیمت ۳۹۸میلیون ريال توسط جم پیلن به فروش رسید که ارزش معاملات آن ۱۹۸میلیارد تومان بود. شسپا از روانکارها پارافین را ۲۵۵میلیون ريال بدون رقابت فروخت. روغن پایه نیز توسط این شرکت ۱۹۴میلیون ريال قیمت پایه خورد اما با رقابت خریداران ۲۲۸میلیون ريال معامله شد. محصول نخ پلی استر شپلی به طور متوسط ۳۹۸میلیون ريال به فروش رسید و در مواردی ۴-۵ درصد رقابت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *