وتجارت

#وتجارت
برگزاری مزایده سهام شرکت های زیرمجموعه بانک تجارت

با توجه به تکالیف مقرر در ماده ۱۶ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، آگهی‌های مزایده بانک در تاریخ‌های ۰۲‌‌‏/۱۱‌‌‏/۱۴۰۰ و ۰۵‌‏/۱۱‌‏/۱۴۰۰ در روزنامه‌های جهان صنعت و دنیای اقتصاد و شرکت سرمایه‌گذاری و ساختمانی تجارت در تاریخ‌های یاد شده در روزنامه‌های اطلاعات و جهان صنعت منتشر گردید.

شیراز

#شیراز در اصلاحیه گزارش فروش خود اورده است در ارتباط با کاهش مقداری فروش های صادراتی لازم به توضیح است شرکت در حال فروش موجودی انبار های داخلی و مقاصد صادراتی می باشد . به دلیل روند نزولی و عدم تثبیت قیمت ها، خریداران در دیماه حاضر به حمل محصول نشده اند.

سرچشمه

#سرچشمه به استناد ماده ۱۲ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.

کزغال

#کزغال احتراما به استحضار می رساند با توجه به بخشنامه شماره ۲۶۷۶۸۱/۶۰ مورخ ۰۹/۱۱/۱۴۰۰ معاونت محترم معادن و فرآوری مواد وزارت،صنعت،معدن و تجارت از ابتدای اسفند ماه سال جاری کلیه عرضه داخلی ذغالسنگ و فرآورده های آن در بورس انژی عرضه خواهد گردید .

سرچشمه

شرکت معادن مس چهارگنید کرمان ( سهامی خاص) از سوی #سرچشمه واگذار شده و ۸۰۰ میلیارد ریال سود شناسایی شده است

کطبس

#کطبس با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-187 مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱۸۵,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۷۸۵,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۳

 

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *