دتماد

دتماد بدینوسیله در رعایت مفاد ماده ۱۷ دستورالعمل اجرایی به استحضار می رساند شرکت تماد توانست با نرخ های ارائه شده برای چهارمین سال متوالی برنده مناقصه صادرات کدئین فسفات هند به ارزش حدودی ۲٫۶۰۰٫۰۰۰ دلار گردد که وجه حاصل از آن بصورت روپیه پس از تحقق فروش و ارسال کالا در سال ۱۴۰۰ یا ۱۴۰۱ دریافت خواهد شد. لازم بذکر است پیش بینی می گردد مناقصه فوق علاوه بر مبلغ پیش بینی منشر شده قبلی برای سال ۱۴۰۱ در کدال می باشد که در صورت محقق شدن فروش فوق مبلغ پیش بینی سال ۱۴۰۱ تغییر خواهد کرد. ضمناً شرکت متعهد می گردد در صورت وجود هر گونه تغییرات با اهمیت در پیش بینی و اطلاعات اعلام شده قبلی در اسرع وقت از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی لازم به سهامداران را انجام دهد.

شفاف سازی کسرام

فسخ قراردادهای مهم

موضوع قرارداد: اقاله قرارداد خرید واحد اداری دفتر مرکزی

مبلغ قرارداد: ۱۹۰,۰۰۰ میلیون ریال

قرارداد خرید ملک اداری دفتر مرکزی به موجب توضیحات ارائه شده در صورتجلسه هیات مدیره اقاله گردید و معادل ۲۰ میلیارد ریال به عنوان خسارت از فروشندگان دریافت گردید.

وهور

با توجه به موضوع فعالیت شرکت بر اساس ماده ۳ اساسنامه و جهت استفاده حداکثری از توانمندی ها و پتانسیل موجود و با عنایت به سیاستهای شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در افزایش درآمد، سودآوری و حفظ منافع سهامداران محترم و پس از بررسی های به عمل آمده، نسبت به اخذ پروانه خرده فروشی برق از وزارت نیرو اقدام گردید.

ونیکی

مهم برای #ونیکی واگذاری ۰٫۲ درصد سهام شرکت ساسان (سهامی خاص) به تعداد ۲۸،۷۹۷،۶۲۴ سهم از کل سهام شرکت

دسانکو

مهم برای #دسانکو شرکت داروسازی سبحان انکولوژی( وابسته به گروه دارویی برکت) موفق به دریافت پروانه ثبت ساخت ۳ دوز داروی جدید از سازمان غذا و دارو گردیده است.

شپاس

#شپاس بموجب برگ مطالبه صادره توسط امورمالیاتی بابت پرونده ارزش افزوده سال ۹۷ مبلغ ۴۴۱٫۰۳۸ میلیون ریال اعلام وصول گردید. لذا شرکت طی تسلیم لوایح اعتراضی به نحوه رسیدگی و متعاقب برگزاری دو جلسه هیات حل اختلاف در مرداد ۹۹ و آبان ۱۴۰۰ و ارائه مستندات و ادله مثبته (از جمله افزایش درصد رفع تعهد ارزی) و پس از دو بار اجرای قرار رسیدگی مجدد، درنهایت طی برگ قطعی ابلاغی، پس از تعدیل مبلغ ۳۷۰٫۸۳۲ میلیون ریال به ۷۰٫۲۰۶ میلیون ریال کاهش و تسویه گردید. بنابراین نسبت به حل وفصل بخش دوم بند ۴ گزارش حسابرس مستقل وبازرس قانونی برای دوره منتهی به ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ اقدام گردید

وگردش

شفاف سازی در #وگردش با سلام و احترام؛ به استحضار می رساند این بانک در نظر دارد با رعایت قوانین و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت فرابورس ایران، در چارچوب دستورالعمل معاملات عمده ۲۰% از سهام شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان (سهامی عام) را با شرایط ذیل واگذار نماید. لذا خواهشمند است دستور فرمایید اقدامات لازم جهت انتشار آگهی مزایده و عرضه سهام مذکور صورت پذیرد. نام شرکت شرکت شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان نماد معاملاتی گنگین۴ بازار معاملات تابلو زرد بازار پایه فرابورس ایران تعداد کل سهام شرکت ۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ سهم، تعداد سهام قابل عرضه ۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ سهم، درصد کل واگذاری ۲۰%، قیمت پایه هر سهم ۳۶٫۰۰۰ ريال، ارزش پایه کل ۲۱٫۶۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال

شتوکا

#شتوکا به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

تماوند

#تماوند پيرو اطلاعيه شماره ۳۵۰۵/الف/۰۰ مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ اين شرکت، تعداد ۳۱۲،۶۰۵،۷۲۶ سهم معادل ۴/۴۷درصد (چهار مميز چهل و هفت صدم درصد) سهام غيرمديريتي شرکت تامين سرمايه دماوند (سهامي عام) در نماد معاملاتي (تماوند۴) بطور عمده و نقد با قيمت پايه هر سهم معادل ۶٫۲۰۰ ريال، روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ به فروش مي رسد.

خپویش

افزایش_سرمایه در #خپویش
پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت سازه پويش
درصد افزایش سرمایه: ۴۴۲ درصد
محل تامین: مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها

توریل

#توریل با توجه به افشاء مبلغ تجميعي قرارداد فولاد سبا به مبلغ ۱۷۰،۰۸۷ ميليون ريال

فسازان

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-173 مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۴ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱,۳۸۰,۰۰۰ میلیون ریال، از محل سود انباشته مبلغ ۱,۰۲۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ تمدید شد

بتا سهم

#کدال_نگر

دتماد دتماد 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *