خبنیان

خبنیان به اطلاع می رساند از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا نوسان قيمت سهام شرکت طي روزهاي معاملاتي اخير مربوط به عرضه و تقاضاي بازار مي باشد.

شپارس

افزایش سرمایه ۴۲ درصدی #شپارس از محل سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

تاپکیش

در مجمع #تاپکیش به ازای هر سهم ۲۷۹ ریال سود نقدی تقسیم شد.

قرن

#قرن با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-99A-235 مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ، تعداد ۹۸۱,۲۸۸,۴۹۰ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۱۸,۷۱۱,۵۱۰ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۶

شفاف سازی #لکما

شرکت در مناقصه
موضوع مناقصه : تهیه کالا و اجرای سیستم پایش الکترونیک در محدوده پارک ملی بمو
این شرکت در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ در مناقصه عمومی یک مرحله ای پروژه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با موضوع “تهیه کالا و اجرای سیستم پایش الکترونیک در محدوده پارک ملی بمو” شرکت نموده است.

آریان

#آریان با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-222 مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱۹,۸۱۷,۳۷۵ میلیون ریال به‌مبلغ ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱,۸۶۲,۸۳۳ میلیون ریال، از محل سود انباشته مبلغ ۶,۷۱۹,۷۹۲ میلیون ریال، از محل اندوخته مبلغ ۱۱,۶۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۵

وتوس

#وتوس باتوجه به تأثیر انتقال پروژه شهریار(قطعه شماره ۵ مسکونی تجاری در اراضی زکریا) به شرکت زیرمجموعه آرمان‌گستر یکم توس، بر تحقق سود هر سهم در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۰، بدینوسیله به منظور آگاهی آن سازمان و سهامداران محترم توضیحاتی به شرح ذیل خدمتتان ارایه می‌گردد. شرکت توس‌گستر در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ براساس قرارداد فیمابین، یک قطعه زمین با مساحت ۲،۱۶۶ مترمربع واقع در اراضی زکریا را با قیمت کارشناسی ۵۱۳،۴۰۰ میلیون ریال به شرکت زیرمجموعه آرمان‌گستر یکم توس منتقل نموده است و از آنجایی‌که این رخداد در ردیف پیش‌بینی‌‌های فروش سال ۱۴۰۰ شرکت قرار نداشته، فلذا سود حاصل از این واگذاری که براساس هر سهم معادل ۲۶۳ ریال می باشد به درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ افزوده خواهد شد.

ثبهساز

#ثبهساز به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

شفاف سازی #خصدرا

تغييرات با اهميت در عملكرد شركت هاي تحت كنترل

شركت تحت كنترل: شرکت پژوهش صنعت نفت صدرا ساحل

موضوع: عقد قرارداد ساخت یک فروند کشتی چند منظوره حمل بار خشک و کانتینر ۳۵۰۰ تنی به کارفرمایی شرکت کاوش گران کرانه کاسپین مبلغ قرارداد ۸,۱۰۵,۷۸۸ یورو به علاوه ۶۹۰,۸۶۶ میلیون ریال

تمحرکه

#تمحرکه به استحضار مي رساند، پيروبازديد مديرعامل شرکت ماشين سازي نيرو محرکه از شرکت ايساکو و مذاکرات با مديران شرکت مذکور جهت همکاري و پیرو درخواست مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۹ شرکت ايساکو مبني بر ،تامين تجهيزات يدکي خط رنگ ed شرکت ايساکو از شرکتهاي خارجي ،بعد از استعلام از شرکتهاي تامين کننده خارجي پيشنهاد قيمت اوليه شرکت ماشين سازي نيرومحرکه (سهامي عام) درتاريخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ به شرکت ايساکو ارسال گرديد. اين پيشنهاد قيمتي اوليه مي باشد و در صورت تاييد آن از طرف شرکت ايساکو،پيشنهاد قيمت نهايي بعد از اناليز هزينه هاي جانبي ارسال خواهد شد.درصورتيکه نتيجه نهايي بعد از بررسي شرکت مذکور و فرايند قانوني آن مشخص و ابلاغ گردد از طريق سامانه کدال به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسيد

#تیپیکو ثبت کرد

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-053 مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۴,۳۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۳۷۲۰۰۰۰ میلیون ریال ، از محل اندوخته مبلغ ۲۹۳۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

کیسون

پذيرش مشروط شرکت کيسون در بازار دوم فرابورس

احتراماً به استحضار می رساند حسب اطلاع شفاهی واصله از فرابورس، درخواست پذیرش شرکت کیسون (سهامی عام) در جلسه مورخ ۲۴/۱۱/۱۴۰۰ هیأت محترم پذیرش فرابورس مطرح و با پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران به صورت مشروط موافقت به عمل آمده است. شایان ذکر است قبل از درج نام شرکت در فهرست نمادهای این بازار، اطلاعات لازم و تعیین شده توسط این شرکت ارائه خواهد شد.

فسا

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳,۴۸۶,۰۰۰ میلیون ریال ، تعداد ۲,۸۷۱,۷۴۹ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۱,۹۸۳,۱۲۸,۲۵۱ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۴

بتا سهم

#کدال_نگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *