کچاد

#کچاد به گزارش همفکران مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در روز جاری با حضور حداکثری صاحبان سهام و نمایندگان قانونی آنها به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه ۱۱۵ درصدی این شرکت برگزار شد.
در ابتدای این جلسه ناصر تقی زاده مدیرعامل چادرملو گفت: این افزایش سرمایه برای طرح‌های توسعه‌ای شرکت همچون طرح افزایش ظرفیت گندله‌سازی، طرح گندله‌سازی جدید، انتقال آب خلیج فارس، ذوب و ورق سه میلیون تنی، آجر نسوز و… انجام می‌شود و همچنین برای افزایش سرمایه شرکت‌های زیرمجموعه صرف خواهد شد.

تقی زاده ضمن بیان این که سود خالص شرکت در دوره نه ماهه سال جاری رشد ۹۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته، گفت: این امر در حالی به دست آمده که این شرکت در تابستان به مدت یک ماه با قطعی کامل برق و در زمستان نیز با قطعی کامل گاز مواجه بوده است.

به گفته وی، شرکت در معدن D19 به دنبال تکمیل اکتشافات است که این اکتشافات از محل منابع جاری تامین خواهد شد. چادرملو جدیدترین تجهیزات اکتشافی از جمله هشت دستگاه حفاری عمیق تهیه کرده و عملیات اکتشاف تکمیلی در معدن D19 با سرعت در حال انجام است.

تقی زاده افزود:

با سازمان‌های مختلف برای اکتشاف در حال مذاکره هستیم و امیدواریم دولت پهنه‌هایی از کشور را به چادرملو و یا کنسرسیومی از شرکت‌های بزرگ واگذار کند تا عملیات اکتشافی را با سرعت آغاز کنیم.
مدیرعامل کچاد در پایان بیان داشت: اعتقاد داریم کویر مرکزی ایران بیش از یک میلیارد تن ذخیره سنگ‌آهن دارد و این ذخایر تنها با عملیات اکتشافی قابل دسترسی خواهند بود.

در نهایت مجمع با افزایش سرمایه ۱۱۵ درصدی چادرملو از محل سود انباشته موافقت کرد. لازم به ذکر است که مبلغ افزایش سرمایه ۶۳ هزار و ۶۸۶ میلیارد ریال بوده و سرمایه شرکت به ۱۱۹ هزار و ۱۸۶ میلیارد ریال می رسد.

همفکران

#کدال_نگر  #گزارش_بازار

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *