توازن در تدوین بودجه ۱۴۰۱ به کاهش ناترازی بودجه و ثبات در اقتصاد کمک می‌کند

سامانه متشکل ارزی در مرحله اول مختص تامین ارز مسافرتی است

صالح آبادی؛ رئیس کل بانک مرکزی در برنامه رهیافت رادیو اقتصاد:

🔹اگر نمایندگان مجلس در تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ دقت در توازن را رعایت کنند و ناترازی بودجه‌ای نداشته باشیم، قطعا با همکاری سایر حوزه ها در اقتصاد کلان شاهد ثبات و آرامش خواهیم بود.

🔹کارهای ویژه ای برای مقررات و نظارت بر روی صندوق های قرض الحسنه در حال اجراست تا ضمن نظام مند کردن آنها از بروز مشکلات احتمالی برای نظام پولی جلوگیری شود.

🔹شاخص عملکرد بانک‌های قرض الحسنه در مقایسه با بانک‌های دیگر مشخص می‌کند این بانک‌ها در ثبات مناسب‌تری قرار دارند و ما در تلاش هستیم با کمک به این ۲ بانک، فرهنگ قرض الحسنه را بیشتر ترویح دهیم.

🔹راه اندازی سامانه متشکل ارزی در مرحله اول مختص تامین ارز مسافرتی است و در حال حاضر این سامانه فقط برای ارائه ارز به مسافران طراحی گردیده و در آینده نزدیک با برقراری ارتباط با وزارتخانه های دیگر برای کلیه منقاضیان ارز، دسترسی و خدمات ایجاد خواهد خواهد شد.

🔹متقاضیان ارز با مراجعه به این سامانه کلیه مدارک خود را بارگذاری کرده و با تعیین زمان و محل دریافت ارز، بدون نیاز به صف و اتلاف وقت ارز مورد نیاز خود را دریافت خواهند کرد.

🔹هدف از راه انداری این سامانه در راستای فرهنگ مشتری مداری و حفظ رعایت شئون شهروندان و جلوگیری از حضور فیزیکی آنان در صف های طولانی است.

بتا سهم

#گزارش_بازار

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *