سال مالی

وامید مالکیت بر #کگل #کچاد #کگهر #وهور #وسپه #گوهران #امین #سهرمز #پکویر #سبجنو #ساوه #سخاش دارد.
توسعه آهن و فولاد گل گهر از معدود غیر بورسی هایی است که به وامید DPS می دهد.

سال مالی وامید تمام شده اما همچنان مجامع شرکت ها تاثیر خود را در سال مالی منتهی به دی ۱۴۰۰ می گذارد لذا پرونده این سال بسته نشده است.

بر این اساس وامید ۱۳٫۴۵همت در سال مالی منتهی به دی ۱۴۰۰ سود دریافت کرده است. برای سال مالی ۱۴۰۱، از محل DPS سال ۱۴۰۰ #کگل و #کچاد DPS می گیرد.

ضمنا سود سال مالی ۱۴۰۱ #کگهر #وسپه و شرکت های منتهی به آذر ۱۴۰۱، در سال مالی ۱۴۰۱ وامید لحاظ می شود.

بر این اساس وامید احتمالا ۱۳۵۵ريال EPS ساخته است. نیمی ازان را در مجمع تقسیم می کند.

برای سال آتی، ۱۹۶۶ريال EPS برآورد کردیم که با احتساب آن و تقسیم سودی که طی چند هفته آتی برگزار می کند به p.e 6.8 با قیمت ۱۴٫۰۰۰ريال می رسد.

ولید هلالات

#تحلیل_بنیادی

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *