زشریف

#زشریف جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۴:۳۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۴ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران-خيابان شريعتي-پايين تر از حسينيه ارشاد-نبش خيابان شهيد کوشا-کانون فرهنگي مفتح برگزار میگردد

وگردش

#وگردش ۲۰% سهام شرکت اقتصادی نگین گردشگری را واگذار کرده است و در این معامله ۲۰,۷۷۲,۰۰۰ میلیون ریال سود خالص شناسایی کرده است

کنور

#کنور با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-074 مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۳ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲,۹۳۶,۴۲۲ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۲,۷۷۱,۰۲۲ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۹۸۳۴۶۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

دزهراوی

#دزهراوی با عنایت به شکایت داروسازی حکیم مبنی بر مطالبه سود سهام سال های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ از طریق هیات داوری بورس اوارق بهادار و همچنین دادگستری، موضوع در هر دو مرجع قانونی و قضایی مطرح و علیرغم تجدیدنظرخواهی از آراء صادره، رای به نفع شرکت داروسازی حکیم صادر گردید و در نهایت رای صادره منجر به پرداخت اصل بدهی به انضمام خسارت تاخیر تادیه و حق الوکاله و دیگر هزینه های مرتبط شده است.

خفنر

#خفنر افزایش نرخ ۲۵درصدی محصولات طی صورتجلسه شماره ۱۶ مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ به تصویب هیات مدیره شرکت رسیده است

دفارا

افزایش سرمایه ۹۴ درصدی #دفارا از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

لازما

#لازما احتراما “، نظر به مصوبه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت توسعه گسترش آزمایش در مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ مبنی بر تقسیم سود به میزان هر سهم ۳۰۰۰ریال معادل ۴۷٫۳۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال سهم این شرکت از سود سهام میباشد .

وهور

در مجمع #وهور مصوب شد که ۷۰درصد سود، به ازای هر سهم ۳۰ ریال توزیع شود.

مرقام

#مرقام پیرو انتشار اطلاعیه برنامه ناشر جهت خروج از شمول ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت (منتشر شده در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۰ ) به استحضار می رساند به استناد ماده ۴۱ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار، هیئت پذیرش اوراق بهادار اقدام به اعطای مهلت به ناشر تا مهلت زمانی مقرر جهت ارایه صورت های مالی حسابرسی شده دوره مالی منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ جهت خروج از شمول ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت نموده است.
بدیهی است در صورت پایان مهلت ارایه شده و عدم خروج ناشر از شمول ماده قانونی فوق الذکر، پذیرش اوراق بهادار ناشر لغو می گردد.
همچنین ذکر این موضوع ضروری است که توضیحات شرکت در خصوص برنامه های خروج از شمول ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاحی قسمتی از قانون تجارت، صرفا جهت اطلاع سرمایه گذاران منتشر می شود. بورس اوراق بهادار تهران مسئولیتی در خصوص اجرا و اثربخشی آن ندارد. لذا از سرمایه گذاران درخواست می شود پیش از تصمیم گیری در خصوص خرید یا فروش سهام شرکت، نسبت به بررسی اطلاعات منتشر شده اقدام نموده و به فرصت اعطا شده برای ایفای تعهدات ناشر توجه کنند.

وخاور

#وخاور اولین شفاف سازی را گذاشت
. با توجه به مراتب فوق و با لحاظ وضعیت باز ارزی مثبت بانک خاورمیانه حدوداً معادل هفتاد و دو میلیون یورو در پایان اسفند سال ۱۴۰۰، اعمال نرخ های جدید تسعیر برای بانک اثر درآمدی خواهد داشت لیکن تعیین آثار دقیق آن بر سود و زیان بانک ( شامل تعیین نرخ تسعیر جدید بر اقلام دارایی و بدهی پولی و نیز تاثیر آن بر ذخیره مطالبات مشکوک الوصول تسهیلات و مطالبات ارزی و … ) منوط به تکمیل فرآیند تهیه صورت¬های مالی بانک خواهد بود.

حفارس

#حفارس شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس به عنوان برنده مناقصه عمومی تصدی و مدیریت خدمات حمل و نقل و جابجایی کالاهای گروه های استان های اردبیل، ایلام، مازندران، همدان، مرکزی، سمنان، خراسان شمالی، کرمانشاه و بندرامام تعیین گردیده است که از تاریخ ابلاغیه ۱۴ روز جهت عقد قرارداد می بایست به شرکت بازرگانی دولتی ایران مراجعه نماید

خموتور

#خموتور با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-00A-121 مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۲و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱,۴۲۸,۸۴۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ، تعداد ۸۶۴,۰۸۰,۴۱۴ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۷۸,۶۱۵,۵۸۶ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۰ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۸

وملل

#وملل عطف به نامه شماره ۳۷۶۹۸۳‏/۰۰ مورخ ۲۴‏/۱۲‏/۱۴۰۰ بانک مرکزی در خصوص نرخ تسعیر ارز اقلام پولی دارایی ها و بدهی های ارزی به استحضار می رساند این موسسه فعالیت ارزی نداشته و مشمول این موضوع نمی باشد.

ثاخت

#ثاخت در اسفند با درامد ۱۳۰ میلیارد ریالی به عدد ۱۸۵ میلیارد ریال در ۶ ماهه رسیده است

درهاور

#درهاور در اسفند با فروش ۱۵۳ میلیارد ریالی به عدد ۲۲۶۰ میلیارد ریالی رسیده است . مدت مشابه قبل ۱۶۲۵ میلیارد ریال بود

دارو

افزایش سرمایه ۷۳ درصدی #دارو از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

افزایش سرمایه #وآذر

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت سرمايه گذاري توسعه آذربايجان
درصد افزایش سرمایه: ۱۹۰۰ درصد
محل تامین: مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته

شفاف سازی #دی

تاثیر تغییرات نرخ ارز مطابق بخشنامه بانک مرکزی

با توجه به ابلاغ بخشنامه شماره ۰۰/۳۷۶۹۸۳ ،مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ بانک مرکزی ج.ا.ا. مبنی بر اعلام نرخ تسعير اقلام پولي دارايي ها و بدهي ها ارزی شبکه بانکی؛ بر اساس بخشنامه فوق مقرر گرديد نرخ تسعير اقلام پولي دارايي ها و بدهي هاي ارزي بانک براي گزارشگري مالي منتهی به اسفند ماه ۱۴۰۰،مبلغ ۲۲۰٫۰۰۰ ريال براي هر يورو و مبلغ ۲۰۰٫۰۰۰ ريال براي هر دلار آمريکا و ساير اسعار بر مبناي نرخ برابري آن به يورو در پايان اسفندماه سال ۱۴۰۰تعيين و با رعایت سایر شرایط اعلامی در بخش نامه مذکور اعلام گردیده است.با توجه به مراتب فوق خاطر نشان مي گردد عمليات مذکور تاثير با اهميتي بر صورت سودو زیان دوره مالي مزبور اين بانک نخواهد داشت.

قشهد

#قشهد در اسفند با فروش ۴۷۵ میلیارد ریالی کار را در ۶ ماهه به پایان برد و به فروش ۶۵۲۵ میلیارد ریالی رسیده است .مشابه سال قبل ۳۰۴۲ میلیارد ریال بود

افزایش سرمایه #ساینا

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت صنايع بهداشتي ساينا
درصد افزایش سرمایه: ۷۵۰ درصد
محل تامین: سود انباشته ،آورده نقدی

بتا سهم

#کدال_نگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *