حآفرین

#حافرین به اطلاع کليه سهامداران گرامي مي رساند پيشنهاد افزايش سرمايه به مبلغ ۳۷۱۴ ميليارد ريال (به ميزان ۵۰ درصد ) از محل آورده نقدي سهامداران جديد با سلب حق تقدم از سهامداران فعلي جهت تامين مالي خريد و بازسازي ناوگان ريلي مورد تصويب هيات مديره قرار گرفت . لازم به ذکر است گزارش توجيهي در مراحل نهايي تهيه و تصويب قرار داشته و به محض تاييد در هيات مديره مراتب جهت اطلاع سهامداران محترم اعلام خواهد شد . بديهي است افزايش سرمايه مذکور پس از تهيه گزارش توجيهي حسابرسي منوط به اخذ موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصويب مجمع عمومي فوق العاده صاحبان سهام خواهد بود .

وگردش

#وگردش مبلغ خالص ارزش دفتری دارایی انتقالی در اطلاعیه قبلی به اشتباه ۲۶٫۲۵۰٫۰۰۰ میلیون ریال درج گردیده بوده در صورتی که مبلغ صحیح خالص ارزش دفتری ۱۹٫۲۵۰٫۰۰۰ میلیون ریال می باشد.

سفانو

#سفانو در اسفند یک فروش خاص داشت و ۸۸۹ میلیارد ریال فروش زد . در اذر این عدد ۴۹۷ میلیارد ریال و دی ۳۶۶ میلیارد ریال بوده است
در بهمن ۴۸۲ میلیارد ریال شده است
۱۲ ماهه ۵۳۷۵ میلیارد ریال فروش داشته است
مدت مشابه قبل ۳۶۹۸ میلیارد ریال بوده است

خکاوه

#خکاوه در اسفندبا فروش ۲۲۱۴ میلیارد ریالی سال مالی را تمام کرد
سهمی که بهمن ۱۴۰۰ بود دی کمی بهتر شد و ۱۵۷۰ میلیارد ریال فروش داشت و اذر ۱۲۵۶ میلیارد ریال فروش بود
ابان فقط ۳۸۵ میلیارد ریال فروخت .
۱۲ ماهه ۱۲۱۲۵ میلیارد ریال شده
مدت مشابه قبل ۳۷۳۳ میلیارد ریال بود

خکار

خکار هم ۲ماه اخیر رشد در فروش داشت ولی اسفند افت کرد و در اسفند ۱۵۸ و در بهمن۲۱۰ و دی ۲۳۲ میلیارد ریال فروش زد .
۱۲ ماهه ۲۴۱۱ میلیارد ریال فروش داشته مدت مشابه قبل ۱۴۲۵ میلیارد ریال بود

#خکار به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

همراه

#همراه تقریبا مثل ماه قبل عمل کرده و در اسفند ۲۶۹۵۴ و بهمن ۲۵۵۷۷ میلیارد ریال فروش داشت ، دی ماه ۲۴۶۸۷میلیارد ریال فروش داشته و آذر به درامد ۲۴۰۶۵ میلیارد ریالی رسیده بود
۱۲ ماهه ۲۸۸۸۹۷ میلیارد ریال بوده است . کل سال قبل شرکت ۲۳۴۳۷۳ میلیارد ریال بود.

چکاپا

#چکاپا در اولین ماه از فروش خود به عدد ۸۴۸ میلیارد ریالی رسیده است در دومین ماه این عدد ۱۰۰۱ میلیارد ریال و بهمن ۱۱۰۵ میلیارد ریال و اسفند با کمی افت ۷۹۳ میلیارد ریال شده است . جمع فروش به ۳۷۴۸ میلیارد ریال رسیده است

رمپنا

#رمپنا به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

ثشرق

#ثشرق شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق (سهامی عام)، در نظر دارد یک قطعه زمین به مساحت ۹۶۹۹٫۴۴ متر مربع (ابعاد زمین حدود ۶۴ متر در ۱۵۰ متر) به همراه پروانه ساختمانی با زیر بنا کل ۴۸۵۱۷٫۲۴ متر مربع به آدرس مشهد : بلوار آیت ا… رفسنجانی ، بلوار عصمتیه ، اراضی باغ عامل زاده با کد نوسازی ۱۲-۵-۳۲-۱۰ از طریق مزایده عمومی و به صورت نقد و یا نقد و اقساط به فروش برساند .

خبرمهم برای #بترانس

با عنایت به پیگیری های انجام شده از مشتریان محترم در خصوص درخواست تعدیل قیمت فروش، ترانسفورماتورهای فروش رفته، شرکت ایران ترانسفو موفق گردید، موافقت مبلغ حدوداً ۱,۶۲۰,۰۰۰ میلیون ریال تعدیل مثبت را اخذ نماید.

بتا سهم

#کدال_نگر

 

سلب حق تقدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *