ثشاهد

ثشاهد به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران ، طی نامه شماره ۸۶۲۶۶۹ مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۳ ضرورت رعایت موارد فوق ظرف مهلت يک ماه را به شرکت تاکید نمود
با توجه به نامه واصله از شرکت مهلت مذکور به مدت يک ماه دیگر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ تمدید می گردد.

غبشهر

#غبشهر در ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۲۲۸ ریالی رسیده است

کباده

#کباده باتوجه به افزایش هزینه های تولیدوباطله برداری وحقوق ودستمزد کارکنان ،هیئت مدیره تصمیم به افزایش ۱۵% نرخ فروش محصولات نمود.

تدیزل

#تدیزل موضوع تفاهم نامه: ۱- عبارت است از بازسازي و نوسازي كامل يكصد و پنجاه دستگاه اتوبوس شهري اعم از گازسوز و گازوئيلي توسط طرف دوم شامل موتور و قواي محركه – اتاق و تزئينات داخلي. ۲- تامين اتوبوسهاي مستعمل جهت بازسازي و نوسازي توسط طرف اول و يا دوم انجام خواهد گرفت و قيمت آنها بر اساس توافق طرفين و در قرارداد لحاظ مي گردد. ۳- كليه اقدامات و عمليات بازسازي و بهسازي اتوبوسها توسط شركت تخصصي و وابسته شركت بنيان ديزل انجام مي گيرد.

خلنت

#خلنت با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-240 مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۴ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۳۱,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۶۹۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

همراه

#همراه اول در گزارش ۱۲ماهه تلفیقی ۱۱۹۸ و در سود اصلی به عدد ۱۰۴۰ ریالی رسیده است

شلرد

#شلرد احتراماً پيرو نامه شماره ۴۷۳۷/۱-۱۲۳پ ل مورخ ۲۲/۱۲/۱۴۰۰ که يکي از تجهيزات شرکت با نقص فني در بخش عايق حرارتي داخلي مواجه شده بود به استحضار مي رساند با تکيه به حول و قوه الهي و حمايت هاي سهامداران محترم و سازمان محترم فرابورس تجهيزات فوق در زمان مقرر در مدار توليد قرار گرفته و تاکنون حمل محصولات به بنادر جنوبي و همچنين فروش و صادرات محصول کماکان ادامه داشته و شرکت در حال تحويل سهميه داخلي به وزارت جهاد کشاورزي در قالب محصول کيسه شده و همچنين برگزاري مناقصه صادراتي مي باشد. پيشاپيش بابت همکاري و مساعدت کليه سهامداران محترم و ارکان نظارتي بويژه همکاران محترم فرابورسس کمال تشکر را دارد.

بتا سهم

#کدال_نگر

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *