سخزر

#سخزر به استحضار می رساند بخشنامه مذکور درخصوص اعلام نرخ عوارض صادراتي، با عنايت به اينکه شرکت سيمان خزر از سال ۱۳۹۸ تاکنون صادرات نداشته و در بودجه سال ۱۴۰۱ نيز برنامه اي جهت صادرات پيش بيني نگرديده است، لذا به نظر ميرسد تاثيري بر سودآوري و EPS اين شرکت نخواهد داشت.

#سکرما

به استحضار می رساند پيرو صدور بخشنامه شماره ۶۰/۲۶۹۷۶ مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ وزارت صنعت و معدن و تجارت با موضوع اعلام نرخ عوارض صادراتي به استحضار کليه سهامداران محترم مي رساند ، با توجه به کاهش صادرات در سال مالي مورد نظر ، اثرات وضع عوارض مذکور بر درآمد عملياتي و سود آوري اين شرکت تاثير نخواهد داشت.

غمینو

#غمینو به اطلاع می رساند زمان قطعی بهره برداری از خط جدید بیسکویت یازدهم اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارگر می باشد .

سشمال

پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ابلاغيه وزارت صمت در مورد اعلام نرخ عوارض صادراتي به استحضار می رساند انتشار ابلاغيه فوق در فضاي مجازي ، در مورد اين شرکت به دليل عدم صادرات محصولات خود بلا اقدام بوده و تاثيري در روند صورتهاي مالي و بودجه شرکت نخواهد داشت .

سبزوا

شفاف سازی #سبزوا به استحضار می رساند با صدور بخش نامه شماره ۲۶۹۷۶/۶۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ وزارت صنعت و معدن در ارتباط با تصميمات ستاد تنظيم بازار مبني بر وضع عوارض صادراتي طبق جدول تعرفه هاي ابلاغي به اطلاع سهامداران و سرمايه گذاران محترم مي رساند با توجه به آخرين گزارش فعاليت ماهانه شرکت سيمان لار سبزوار، از دي ماه ۱۴۰۰ صادرات اين شرکت با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شرکت صفر شده است و همچنين با توجه به محدوديت هاي بودجه پيش بيني شده بابت قطع برق و گاز تا اطلاع ثانوي اين شرکت برنامه اي براي صادرات محصولات خود به دليل عدم وجود ظرفيت توليد مازاد بربازار فروش داخلي شرکت و همچنين حمايت از ثبات قيمت ها در بازار سيمان داخلي ،نخواهد داشت لذا بخشنامه مذکورفاقد هرگونه تاثير با اهميت بر سود هر سهم شرکت سيمان لار سبزوار خواهد بود.

حسیر

#حسیر بر اساس اقدامات حقوقی سنوات گذشته بر علیه شرکت حمل و نقل ریلی رجاء در خصوص قرارداد خرید ۲۷ دستگاه واگن مسافری موسوم به غزال پس از طرح دعوی در مرکز داوری اتاق بازرگانی صنایع ، معادن ایران و پیگیری رأی صادره بر له این شرکت و علیه شرکت رجاء و انجام تشریفات قانونی در مراجع قضایی، در تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ به موجب رأی نهایی صادره که برای اجراء به شعبه ۱۴ دایره اجرای احکام دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران احاله گردیده شرکت حمل و نقل ریلی رجاء محکوم به پرداخت مبلغ ۱۶۱٫۹۹۴٫۶۶۱٫۹۵۶ ریال به حساب سپرده دادگستری به ذینفعی این شرکت گردید.

در مهرماه همان سال این شرکت در راستای ایفای حقوق قانونی کلیه سهامداران خود و با تائید مراجع قضایی اقدام به اجراء و دریافت حدود ۱۰۳ میلیارد ریال از رای فوق نمودکه پس از آن شرکت رجا برای جلوگیری از دریافت بقیه بدهی اقدام به اخذ دستور توقف عملیات اجرایی از طریق ماده۴۷۷ قانون آیین دادرسی نمود که شرکت مجبور به نگهداری مبلغ فوق در حساب بستانکاران مجتمع قضایی شهید بهشتی تا تعیین و تکلیف رای شد.

لذا پس از طی تشریفات قانونی در مراجع قضایی به موجب رأی نهایی به نفع شرکت ریل سیر کوثر رای صادر و مابقی مبلغ فوق الذکر نیز پس از طی مراحل قانونی وصول خواهد شد. به اطلاع می رساند رای صادره قطعی و غیرقابل تجدید نظر بوده و مبلغ مذکور به عنوان سایر درآمد های غیر عملیاتی شرکت در سال ۱۴۰۰ در دفاتر ثبت و نحوه شناسایی و زمانبندی در صورت های مالی پایان دوره ارائه خواهد شد.

شفاف سازی در #دسانکو

احتراما به استحضار می رساند شرکت داروسازی سبحان انکولوژی (یکی از تخصصی ترین مجموعه های گروه دارویی برکت) با برخورداری از تجهیزات، امکانات و تکنولوژی پیشرفته تولید داروهای خاص و بکارگیری توان علمی و تجربی متخصصان خود، در شرایط کنونی که با اعمال تحریم های ظالمانه، کشور با کمبود دارو مواجه گردیده است، در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و به منظور رفع مشکلات بیماران خاص، برای نخستین بار در کشور موفق به تولید ۲ داروی جدید (مجوز ساخت آنها در سنوات قبل اخذ گردیده بود) شامل اپی روبیسین، با نام تجاری اپی روبین در دوزهای ۱۰ و ۵۰ میلی گرم عمدتا جهت درمان سرطان های پستان و مثانه و داروی دوکسوروبیسین با نام تجاری آدریابین در دوزهای ۱۰و۵۰ جهت درمان طیف وسیعی از سرطانها شده که علاوه برکاهش هزینه های درمان بیماران سرطانی در کشور موجبات جایگزینی تولید داخل به جای واردات داروهای مزبور را فرآهم نموده است .

همچنین این شرکت در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۲موفق به اخذ مجوز ساخت داروی پالبوسیکلیپ با نام تجاری سوبرانس در دوزهای ۱۰۰،۷۵و ۱۲۵ جهت درمان سرطان سینه متاستاتیک یا پیشرفته شده است که با تولید این دارو در سال جدید ضمن تامین کمبود داروی مزبور در کشور، نیاز بیماران مبتلا به این بیماری نیز برطرف گردیده است.

چدن

پيرو صدور بخشنامه شماره ۶۰/۲۶۹۷۶ مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ وزارت صنعت معدن و تجارت با موضوع اعلام نرخ عوارض صادراتي،به استحضار کليه سهامداران محترم مي رساند،اثرات وضع عوارض مذکور بر درآمد عملياتي و سود آوري اين شرکت تاثيري نخواهد داشت.

ساربیل

#ساربیل به استحضار می رساند پيرو صدور بخشنامه شماره ۶۰/۲۶۹۷۶ مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۰ وزارت صنعت معدن و تجارت با موضوع اعلام نرخ عوارض صادراتي،به استحضار کليه سهامداران محترم مي رساند،اثرات وضع عوارض مذکور بر درآمد عملياتي و سود آوري اين شرکت تاثير چنداني نخواهد داشت.

ولغدر

در پایان این جلسه مجمع #ولغدر ولغدر به ازای هر سهم ۱۰ تومان سود نقدی تقسیم شد. به گزارش همفکران در مجمع ولغدر عنوان شد که شرکت برنامه افزایش سرمایه را در دستور کار خود دارد اما محل و مبلغ آن هنوز مشخص نیست. این در حالی است که شرکت به میزان سرمایه ثبتی خود نیز ۵۰ میلیارد تومان سود انباشته در شرکت دارد و سهامداران خواستار افزایش سرمایه از این محل بودند.

وسپهر

افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی #وسپهر از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت.

حبندر

#حبندر به استناد بند ۷ ماده ۱۳مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به ظن وقوع جرائم موضوع ماده ۴۶ قانون بازار اوراق بهادار ج.ا.ا درخصوص معاملات اوراق بهادار در بازار عادی ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ تعلیق می گردد.

بتا سهم

#کدال_نگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *