زشگزا

#زشگزا به استناد ماده ۱۲ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند به منظور اصلاح اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به اصلاح اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

تایرا

#تایرا در فروردین با فروش ۲۳۳۴ میلیاردریالی مواجه بود که از اسفند کمتر و از مدت مشابه سال قبل بیشتر است .

#وحکمت ثبت کرد

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-234 مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳,۱۱۳,۴۷۵ میلیون ریال ( از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مبلغ ۱۶۱۳۴۷۵ میلیون ریال و ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

گکوثر

#گکوثر در فروردین و فصل مسافرت ها به عدد درامد ۱۲۹ میلیارد ریالی رسیده که نزدیک به ۵۰% از اسفند بیشتر است .

بهمن موتور به بورس می آید

شفاف_سازی #خبهمن
درخواست پذیرش شرکت بهمن موتور در سازمان بورس
هیات مدیره گروه بهمن مصوب نمود، شرکت فرعی بهمن موتور درخواست پذیرش در سازمان بورس اوراق بهادار تهران را جهت آن سازمان ارسال و پیگیری های لازم در این خصوص را به عمل آورد.

لبوتان

#لبوتان در فروردین با فروش ۲۴۴۳ میلیارد ریالی مواجه بوده است که اسفند این عدد ۴۵۲۲ و فروردین سال قبل نیز ۲۰۴۷ میلیارد ریال بود .

بجهرم

#بجهرم در فروردین با فروش ۳۵۲ میلیارد ریالی آغاز کرد که ۲برابر مدت مشابه قبل است

خچرخش

افزایش نرخ #خچرخش با توجه به افزایش مواد تشکیل دهنده این محصول مانند نرخ فولاد آلیاژی و قطعات ریخته گری و نرخ ارز خرید قطعات و سایر هزینه های مربوطه ( حمل و نقل و … ) ، این افزایش نرخ محصول با توافق طرفین امضاء شده است ، افزایش نرخ گیربکس نیمه سنگین به صورت پلکانی خواهد بود که در هر سه ماه در صورت افزایش نرخ ، در سامانه کدال افشای لازم انجام خواهد گرفت . شایان ذکر است که این موضوع و افزایش نرخ ، تاثیر قابل توجهی در سودوزیان اعلامی شرکت نخواهد داشت .

فلوله

#فلوله در فروردین با فروش ۳۵۰ میلیارد ریالی مواجه بوده است مدت مشابه سال قبل این عدد ۱۲۰ میلیارد ریال بود

قشهد

#قشهد در فروردین با فروش ۲۰۰ میلیارد ریالی مواجه بوده و به عدد ۶۷۲۵ میلیارد ریالی در ۷ ماهه رسیده است

سخاش

#سخاش در ۱۲ماهه با سرمایه قدیم ۱۲۸۰۵ ریال و با سرمایه جدید ۸۰۰۳ ریال سود محقق کرده است .

رنیک

#رنیک در فروردین با درامد ۱۹۴۵ میلیارد ریالی مواجه شده است .کل عدد درامد سال قبل ۲۲۲۹۰ میلیارد ریال بوده است

ساربیل

#ساربیل در دی با فروش ۲۰۷ میلیارد ریالی اولین ماه سال مالی را اغاز کرد و بهمن ۲۳۵ میلیارد ریال و اسفند با رشد ۳۹۵ میلیارد ریال و فروردین ۴۰۷ میلیارد ریال بود ۴ ماهه ۱۲۴۵ میلیارد ریال شده است . مبلغ ۴۰۷/۰۰۳ میلیون ریال از فروش فرودین ماه مربوط به فروش ۷۲/۷۲۵ تن سیمان در بورس کالا می باشد.

کرازی

#کرازی در فروردین با فروش ۳۳۲ میلیارد ریالی مواجه بود و مدت مشابه سال قبل ۲۶۲ میلیارد ریال بود

شاراک

#شاراک پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری وزارت صمت مبنی بر عوارض صادراتي محصول پلي پروپيلن صادراتي به استحضار می رساند به دليل تقاضاي بالاي بازار داخلي جهت خريد محصول پلي پروپيلن توليدي اين شرکت و صادرات مازاد بر تأمين نياز بازار داخلي، پيش بيني مي گردد مقدار فروش صادراتي محصول مذکور براي سال ۱۴۰۱ کم اهميت بوده و تغييرات نرخ عوارض محصولات صادراتي تأثير بااهميتي بر سودآوري شرکت نخواهد داشت.

پتایر

#پتایر در فروردین در اولین ماه سال مالی به فروش ۱۰۷۴ میلیارد ریالی رسیده است

لابسا

#لابسا در فروردین با فروش ۵۳۳ میلیارد ریالی مواجه بود و مدت مشابه سال قبل این عدد ۲۹۸ میلیارد ریال بود

شنفت

#شنفت با سرمایه جدید خود در ۱۲ماهه ۷۵۱ ریال سود محقق کرده است سهم در ۹ماهه ۶۱۴ ریال ، ۶ ماهه ۴۸۳ ریال سود محقق کرده بود . در ۶ ماهه سود عملیاتی با رشدی خوب ۹۶۹۱ و سود خالص ۸۰۶۵ میلیارد ریال شده است در ۹ماهه سود عملیاتی ۱۳۵۵۹ و سود خالص ۱۰۲۴۸ میلیارد ریال بوده ست در ۱۲ماهه سود عملیاتی به ۱۶۲۴۶ میلیارد ریال رسیده و سود خالص ۱۲۵۴۱ میلیارد ریال بود

آریا

#آریا در فروردین ۲۰۸۰۴ میلیارد ریال فروش داشت که کمی بیشتر از مدت مشابه سال قبل بود . اسفند به ۲۹۲۸۶ میلیارد ریالی رسیده است.

بتا سهم

#کدال_نگر

 

 

نحوه انجام معاملات در فرابورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *