غکوروش

#غکوروش

سازمان بورس اوراق بهادار اداره نظارت بر ناشران بورسی باسلام احتراماً در راستای اجرای مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکتهای ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به استحضار می رساند با توجه به حذف ارز ترجیحی۴۲٫۰۰۰ ریالی تخصیص یافته به واردات مواد اولیه روغنی و همچنین روند افزایشی قیمت های جهانی روغن خام طی ماههای اخیر و افزایش هزینه های تولید، بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین طبق نامه شماره ۴۰۲/ص/۱۴۰۱ مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ انجمن صنفي صنايع روغن نباتي ايران، قیمت انواع روغن خام از تاریخ ۲۲/۰۲/۱۴۰۱ بطور میانگین بشرح نامه پیوست افزایش یافته است.

لازم به ذکر است که از سال گذشته قیمت گذاری روغن خام کلزا،کنجد و زیتون بصورت آزاد بوده و فروش محصولات مرتبط نیز از قیمت گذاری سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان معاف بودند، لذا اثر تغییر قیمت جهانی و حذف ارز ترجیحی بر قیمت این کالاها در سال گذشته اعمال شده است. با توجه به ابلاغيه مذكور، تعيين تعديلات صورت سود وزيان پيش بيني شده لازم و همچنين تغییرات برنامه هاي آتي شركت درحال حاضر ميسر نمي باشد لذا متعاقبا در این خصوص اطلاع رساني خواهد شد

وسپهر

#وسپهر پیرو آگهی منتشره در تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه راُس ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ به اطلاع میرساند مجمع عمومی عادی سالیانه در تاریخ مذکور برگزار نمی گردد و تصمیم گیری در خصوص دستور جلسات ذیل به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام میگردد موکول گردید

غویتا

#غویتا با توجه به افزایش نرخ مواد اولیه شامل آرد، روغن، شکر، انواع لفاف و … این شرکت در حال برآورد میزان تاثیر آن بر روی محصولات مختلف بوده و حتما می بایستی متناسب افزایش نرخ محصولات اعمال گردد. لذا در صورت کسب مجوز نسبت به اعمال نرخ های جدید در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد گردید.

فجر

#فجر کاشان در ۱۲ماهه به سود ۳۳۳۷ ریالی رسیده است.در ۹ ماهه سود ۲۶۳ تومانی به ازای هر سهم شناسایی کرده بود

پخش

#پخش جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۴ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان جمهوري اسلامي-تقاطع پل حافظ-بازار چارسو-طبقه ۷سالن شماره ۱ اجتماعات برگزار میگردد

دجابر

#دجابر در گزارش حسابرسی نشده تلفیقی ۱۵۰۹ و ریال و در سود اصلی ۱۱۱۷ ریال سود محقق کرده است

کفرا

#کفرا در ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۲۱۰۶ ریالی رسیده است

ددام

#ددام در ۱۲ماهه به سود ۱۱۱۳ ریالی رسیده است

حتوکا

شفاف سازی در #حتوکا پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری مجمع عمومي عادي ساليانه مبنی بر افزايش سرمايه از محل سود انباشته به استحضار می رساند اين شرکت تصميم به افزايش سرمايه از محل سود انباشته دارد که طرح آن با توجه به معافيت مالياتي افزايش سرمايه از محل سود انباشته در حال تنظيم مي باشد و پس از نهايي شدن و اخذ تصميمات مرتبط با اين موضوع و نهايي شدن آن اطلاع رساني خواهد شد.

زگلدشت

#زگلدشت با سرمایه جدید در ۱۲ماهه به سود ۷۸۸ ریالی رسیده است

سنیر

#سنیر در مجمع سيمان‌ سفيد ني‌ريز تقسیم سود ۸۴۷ ریال به ازای هر سهم تصویب شد.

نطرین

#نطرین در ۱۲ماهه به سود ۲۹۰ ریالی رسیده است

غزر

مشهدی زاده معاون مالی اقتصادی گروه زر در گفتگو با خبرنگار همفکران گفت : شرکت زرماکارون #غزر در خودروسازی این گروه ۱۲ درصد سهم دارد. گروه زر مجوز تولید خودرو را از وزارت صمت اخذ نموده است و در این راستا زمین کارخانه و ساختمان اداری خریداری شده است. مطابق افشای شرکت زرماکارون در سامانه کدال، ساختمان این شرکت در خیابان شیخ بهایی و زمین کارخانه در کیلومتر ۸۲ جاده کرج – قزوین، به مساحت ۴۴۱ هکتار خریداری شده است.

قنیشا

#قنیشا به ازای هر کیلوگرم چغندر خریداری مقدار ۲ کیلوگرم شکر با نرخ ۲۲٫۰۰۰ ریال و مقدار ۲۰ کیلوگرم تفاله با نرخ ۸٫۰۰۰ ریال تحویل گردد . نرخ فروش شکر مصوب شده در حال حاضر ۱۳۲٫۰۰۰ ریال می باشد . نرخ شکر با توجه به قیمت خرید چغندر در سال جدید ۱۸۰٫۰۰۰ ریال عنوان گردیده ولی تاکنون هیچگونه بخشنامه ای ابلاغ نگردیده است .

سخوز

#سخوز در ۱۲ماهه تلفیقی ۴۰۰۹ ریال سود و در سود اصلی ۳۸۰۳ ریال محقق کرده است

کنور

صبا اميد غرب خاورميانه از زیر مجموعه های #کنور در ۱۲ماهه به سود ۵۷۶ میلیارد ریالی رسیده است

بتا سهم

#کدال_نگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *