مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پلی پروپیلن جم  با حضور بیش از ۹۰ درصد از سهامداران و هیئت مدیره شرکت برگزار شد:

✅ این شرکت با ظرفیت تولید سالیانه ۳۰۰ هزار تن انواع گرید های پلی پروپیلن با بالاترین کیفیت مشغول به فعالیت است.

✅ شرکت پتروشیمی جم به عنوان اصلی ترین تامین کننده خوراک شرکت، ۴۴ درصد از سهام شرکت را در اختیار دارد.

✅ شرکت در سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۵۳ هزار تن تولید داشته که بالاترین میزان و بالاتر از ظرفیت اسمی شرکت است.

 شرکت از سال ۹۸ مشمول معافیت مالیاتی ده ساله است.

✅ شرکت برنامه افزایش سرمایه از ۵۰ میلیارد به ۲۰۰ میلیارد تومان را در پیش دارد که این افزایش سرمایه در راستای انجام ۳ پروژه است، که حدود ۳۰ میلیارد آن هزینه شده است.

✅ حمید مرادی، مدیرعامل شرکت گفت: بر اساس قرارداد با بانک تجارت شرکت نقل و انتقالات خود را از طریق صرافی بانک تجارت انجام میدهد.

✅ سیاست شرکت اینست که همواره مقایسه ای بین قیمت های ارزی و داخلی انجام می‌دهد و اگر قیمت ارزی بالاتر بود صادر می‌کنیم. در سال قبل ۲۷ میلیون دلار درآمد ارزی حاصل از صادرات داشته ایم.

✅ رشد ۴۲ درصدی در فروش و سود خالص رشد ۱۲۸ درصدی داشته است.

✅ شرکت موفق به کسب رتبه دوم ناشر برتر بازار سرمایه شده است.

✅ پیگیری و تصویب معافیت مالیاتی ده ساله دوم تا ۱۴۰۷ از جمله اقدامات مهم شرکت است.

این شرکت رتبه نخست را در سهم بازار داخل کشور دارد.

✅ کسب رتبه اول بازار گرید های شیمیایی که این دو بیشترین سود را در بین محصولات دارند.همچنین صادرات گرید به اروپا برای اولین بار رخ داد.

✅ صادرات بیش از ۱۷ هزار تن محصول در سال جاری با افزایش ۱۰ هزار تنی نسبت به سال قبل، کسب ۳۲ درصد از سهم بازار داخلی و کسب رکورد بالاترین میزان صادرات ظرف ۴ سال اخیر، از جمله اقدامات شرکت است.

✅ به دلیل اینکه پتروشیمی خمین به بهره‌برداری رسیده و باید شازند خوراک پلی پرو‌پیلن را به آن ها بدهد، بنابراین تامین خوراک ما از شازند کاهشی خواهد بود.

✅ کسب رتبه اول تولید پلی پرو‌پیلن در کشور، افزایش ۸۰ درصدی تامین خوراک توسط تراک، تکمیل طرح بازیافت پساب خاکستری به میران سالانه ۵۰۰۰ متر مکعب از جمله اتفاقات مثبت شرکت است.

✅مصرف پلی پرو‌پیلن در بدبینانه ترین حالت از ۷۷۰ هزار تن به یک میلیون تن خواهد رسید. روند تولید آن نیز در داخل کشور و با توجه به پروژه های پیش رو پیش بینی می‌شود که به ۲ میلیون تولید برسد.

✅برنامه آتی شرکت، افزایش ظرفیت تامین خوراک، توسعه بازارهای صادراتی و توسعه و بهینه سازی سبد محصولات و تکمیل زنجیره ارزش محصولات پایین دستی است.

✅ مذاکره کردن با پتروشیمی جم برای تامین حداکثری خوراک، دریافت حداکثری خوراک از پالایشگاه شازند، دریافت خوراک از پتروشیمی ایلام و آبادان و مطالعات امکان سنجی تامین خوراک از منابع خارج از کشور نیز از برنامه های آتی و کوتاه مدت شرکت است.

✅ طراحی و احداث مخزن ذخیره پرو‌پیلن ، طراحی و احداث واحد خالص سازی پروپیلن در سایت شرکت پلی پروپیلن جم نیز از برنامه های شرکت است.

#جم_پیلن در مجمع ۲۴۷۵۰ ریال تقسیم کرد
این تقسیم سود بالا برای #جم و #وسبحان که مستقیم و غیرمستقیم سهامدار هستند مهم است

بتا سهم

#کدال_نگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *