#هرمز ۳۲۱ تومان سود ساخته ، پی بر ای گذشته نگر سهم به زیر ۵ مرتبه رسید

فولاد هرمزگان جنوب در عملکرد ۱۲ ماهه توانسته است به ازای هر سهم ۳۲۱ تومان محقق کند. سهم در سه فصل ابتدایی به ترتیب ۶۶ ، ۱۰۰ و ۸۴ تومان به ازای هر سهم محقق کرده بود و در فصل چهارم هم توانسته است در یک عملکرد خوب ۷۰ تومان به ازای هر سهم گزارش کند.

🔹این شرکت در سه فصل ابتدایی فروش های ۵,۲۴۶ ، ۵,۰۱۳ و ۶,۱۲۷ میلیارد تومانی داشته است و فصل چهارم هم فروشی برابر ۵,۷۵۴ میلیارد دارد.

🔹در سال مالی ۹۹ و ۱۴۰۰ حاشیه سود هرمز برابر ۴۳% بوده است. در فصل چهارم هم حاشیه سود برابر ۳۲% است.

🔹این فولادساز در در سال مالی جاری سود عملیاتی ۸,۹۰۰ میلیاردی را داشته . سود عملیاتی در سال مالی ۹۹ برابر ۵,۹۸۸ میلیارد بوده است.

با توجه به تقسیم سود در مجمع ۲۵ خرداد و پرداخت آن در شهریور و تداوم سود سازی مشابه در سال ۱۴۰۱، نسبت قیمت به سود شرکت بعد مجمع به ۴٫۵ واحد خواهد رسید.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#تحلیل_بنیادی

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. فولاد هرمزگان جنوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *