شاملا

#شاملا با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-00A-146 مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۳و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۸۴۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۷۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ، تعداد ۱,۷۹۹,۳۶۰,۰۳۱ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۶۰,۶۳۹,۹۶۹ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۶

برکت

#برکت بدین وسیله به اطلاع سهامداران محترم می رساند که شرکت گروه دارویی برکت موفق به اخذ مجوز مصرف اضطراری (EUL) واکسن کوویران برکت در کشورهای نیکاراگوئه و ونزوئلا گردیده است.

#برکت بدین وسیله به اطلاع سهامداران محترم می رساند که شرکت بیوسان فارمد (سهامی خاص) از شرکت های زیر مجموعه گروه دارویی برکت به عنوان یکی از بزرگترین سایت های تولید محصولات پپتیدی، بیوسیمیلار و واکسن به زودی افتتاح می گردد. در این خصوص پروژه های سایت پپتید و سایت واکسن این شرکت ظرف کمتر از ۱ ماه آینده به بهره برداری می رسند. همچنین پروژه تولیدی محصولات بیوسیمیلار نیز تا پایان سال جاری وارد فاز عملیاتی پیش تولید خواهد گردید. لازم به ذکر است تاکنون بالغ بر ۲۰،۰۰۰ میلیارد ریال در پروژه های شرکت بیوسان فارمد سرمایه گذاری صورت پذیرفته است که با انجام فرآیند تجدید ارزیابی که هلدینگ در حال آماده سازی مقدمات آن می باشد (مراتب طی افشاء مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ به اطلاع سهامداران محترم رسیده است)، ارزش دارایی های مجموعه بیوسان فارمد تا چندین برابر افزایش خواهد یافت. بدیهی است گزارش کارشناسی تجدید ارزیابی دارایی های این شرکت به محض آماده شدن در اختیار سهامداران محترم در سامانه کدال قرار خواهد گرفت.

فافزا

#فافزا به استناد بند ۷ ماده ۱۳مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به ظن وقوع جرائم موضوع ماده ۴۶ قانون بازار اوراق بهادار ج.ا.ا درخصوص معاملات اوراق بهادار در بازار عادی ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ تعلیق می گردد.

لخانه

#لخانه در ۱۲ماهه به سود ۴۵۹ ریالی رسیده است

پارس

پتروشیمی #پارس در ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۳۳۷ ریالی رسیده است

وتوکا

#وتوکا ؛پيرواطلاعيه شماره ۱۸۱/۱۰۹۰۸۱ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ مديريت عمليات بازار نقد –امروزسه‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۴ – تعداد ۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰ سهم معادل ۱/۹۸ درصد از سهام شركت سرمايه‌گذاري توكا فولاد متعلق به شركت توسعه پيشرو رفاه پرديس به صورت يكجا و نقد به قيمت پايه هر سهم ۱۲٫۰۰۰ ريال در نماد(وتوكا۴) عرضه خواهد شد.

سفانو

#سفانو پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر شفاف سازي لازم به استحضار می رساند در خصوص قطعي احتمالي برق صنايع در ماه هاي گرم سال آثار اين امر بر وضعيت مالي شرکت به دليل اينکه پارامترهاي زيادي در آن دخيل مي باشد قابل پيش بيني نبوده لذا محاسبه اثرات سود و زيان آن در حال حاضر قابل تعيين نمي باشد.شايان ذکر است به محض شناسايي و اندازه گيري اثرات اين موضوع موارد در اسرع وقت اطلاع رساني خواهدگرديد.

فافق

#فافق جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۰۸:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۵ در استان کرمان ،شهر کرمان به آدرس بلوار شهيد صدوقي ۲۳(جاده تهران)- کوچه سوم سمت راست – مجتمع گردشگري پاليز برگزار میگردد

مجمع #والبر

به گزارش همفکران، مجمع عمومی عادی سالیانه گروه دارویی البرز (والبر) با حضور بیش از ۶۶ درصدی سهامداران آماده برگزاری بود، که به دلیل آماده نبودن صورتهای مالی سالانه حسابرسی شده و گزارش بازرس و حسابرس قانونی مجمع به تنفس خورد و به روز دیگری موکول شد. تاریخ جدید مجمع عادی سالیانه تا آخر امروز از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی می شود.

مجمع #کلر

در پایان مجمع کلرپارس به ازای هر سهم ۵۰۳۰ ریال سود نقدی تقسیم شد.

قهکمت

#قهکمت در ۱۲ماهه به سود ۵۱۰ ریالی رسیده و در سود اصلی نیز ۵۰۶ ریال بوده است

گکوثر

#گکوثر نرخ محصول از میان تعدادی از غذاهای تیپ انتخاب و بصورت میانگین درج شده است و افزایش در لیست کلیه خدمات پذیرایی حدود ۲۰% میباشد

سمایه

سلطان زیان های انباشته وارد می شود
#سمایه در ۱۲ماهه تلفیقی به ازای هرسهم ۱۷۷۴۵ ریال زیان و در سود اصلی نیز ۱۶۸۳۳ ریال زیان داشت
خداوکیلی تحقق ۶۷۳۳ میلیارد تومان زیان سخت است !

ساراب

#ساراب پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر قطع برق صنايع در ماههاي گرم به استحضار می رساند ،با توجه به اينکه اين شرکت در سال قبل مطابق هماهنگي و تعامل انجام پذيرفته با شرکت برق منطقه اي فارس مطابق برنامه کاهش ميزان برق مورد استفاده و همکاري در ساعات پيک ،توانست کلينکر و سيمان مورد نياز بازار را توليد و عرضه نمايد ،متعاقبا”در سال جاري نيز در حال تطابق برنامه ريزي توليد با ساعات کاهش مصرف برق و توافق با برق منطقه اي بوده که در صورت بروزاتفاقات غير مترقبه آتي مراتب بلافاصله جهت سهامداران اطلاع رساني خواهد گرديدچ

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *