شپنا

#شپنا در ۱۲ ماهه ۸۳ تومان سود ساخته است

پالایش نفت اصفهان در عملکرد ۱۲ ماهه توانسته است به ازای هر سهم ۸۳ تومان محقق کند. سهم در سه فصل ابتدایی به ترتیب ۱۳ ، ۱۰ و ۲۷ تومان به ازای هر سهم محقق کرده بود و در فصل چهارم هم توانسته است در یک عملکرد مورد انتظار ۳۲ تومان به ازای هر سهم گزارش کند.

🔹این شرکت در سه فصل ابتدایی فروش های ۴۱,۵۶۱ ، ۴۳,۵۴۶ و ۵۷,۲۷۵ میلیارد تومانی داشته است و فصل چهارم هم فروشی برابر ۷۰,۸۱۰ میلیارد دارد. فروش سال ۱۴۰۰ رشد ۹۲% نسبت به سال مالی قبل از آن دارد.

🔹در سال مالی ۹۹ حاشیه سود شپنا برابر ۱۲% بوده که در سال ۱۴۰۰ حاشیه سود به ۹% رسیده است. در فصل چهارم هم حاشیه سود برابر ۱۰% است.

🔹این پالایشگاه در ۶ ماهه سود عملیاتی ۵,۲۵۱ میلیارد تومانی را گزارش کرد که در شش ماهه دوم با رشد ۱۴۸% به ۱۳,۰۱۳ میلیارد رسیده است. سود عملیاتی در سال مالی ۹۹ برابر ۱۵,۸۶۰ میلیارد بوده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

این شرکت در سه فصل ابتدایی فروش های ۴۱,۵۶۱ ، ۴۳,۵۴۶ و ۵۷,۲۷۵ میلیارد تومانی داشته است و فصل چهارم هم فروشی برابر ۷۰,۸۱۰ میلیارد دارد. فروش سال ۱۴۰۰ رشد ۹۲% نسبت به سال مالی قبل از آن دارد.

در سال مالی ۹۹ حاشیه سود شپنا برابر ۱۲% بوده که در سال ۱۴۰۰ حاشیه سود به ۹% رسیده است. در فصل چهارم هم حاشیه سود برابر ۱۰% است.

 

#تحلیل_بنیادی

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *