#فملی ۱۲۵ تومان ساخته تا پی بر ای سهم به ۶ مرتبه برسد


ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ در عملکرد ۱۲ ماهه توانسته است به ازای هر سهم ۱۲۵ تومان محقق کند. سهم در سه فصل ابتدایی به ترتیب ۲۴ ، ۳۷ و ۳۴ تومان به ازای هر سهم محقق کرده بود و در فصل چهارم هم توانسته است در یک عملکرد متوسط ۳۱ تومان به ازای هر سهم گزارش کند.

🔹این شرکت در سه فصل ابتدایی فروش های ۱۳,۵۱۲ ، ۲۱,۴۶۱ و ۲۰,۱۸۹ میلیارد تومانی داشته است و فصل چهارم هم فروشی برابر ۲۵,۷۸۵ میلیارد دارد. فروش سال ۱۴۰۰ رشد ۹۲% نسبت به سال مالی قبل از آن دارد.

🔹در سال مالی ۹۹ حاشیه سود فملی برابر ۶۸% بوده که در سال ۱۴۰۰ حاشیه سود به ۶۶% رسیده است. در فصل چهارم هم حاشیه سود برابر ۵۷% است.

🔹غول مس کشور در ۶ ماهه سود عملیاتی ۲۲,۶۵۹ میلیارد تومانی را گزارش کرد که در شش ماهه دوم با رشد ۹% به ۲۴,۷۳۱ میلیارد رسیده است. سود عملیاتی در سال مالی ۹۹ برابر ۲۵,۵۲۰ میلیارد بوده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#تحلیل_بنیادی

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *