بانک دی

در نمودار تعدیل شده و در چارچوب زمانی روزانه ، قیمت سهم تقريبا ۴ سال است که تحت تاثیر یک خط روند صعودی در حال نوسان است. در این بازه زمانی قیمت سه بار با این حمایت داینامیک برخورد داشته و به آن واکنش های درخور توجهی نشان داده است. آخرین بار در نیمه های دی ماه سال ۹۸ شاهد برخورد قیمت با این خط بودیم که موجب رشد خیره کننده ارزش سهم در بازه زمانی ۷-۸ ماهه شد!
اواخر مرداد ماه سال ۹۹ حوالی ۴۰۰ تومان (در نمودار تعديل شده) شاهد تشکیل یک سقف کلیدی در قیمت بودیم. به گونه ای که هر سهم شرکت تقریبا ۸۰ درصد از ارزش خود را از دست داد و به ۸۰ تومان رسید! هم اکنون بار دیگر شاهد برخورد قیمت به خط روند صعودی هستیم. از طرفی دیگر در اسیلاتور rsi پتانسیل شکل گیری واگرایی مثبت وجود دارد. اولین مقاومت پیش روی قیمت حوالی ۸۸ تومان قرار دارد و مقاومت بعدی سطح ۱۱۰ تومان می باشد. حمایت های پیش روی قیمت نیز به ترتیب ۸۰ تومان و ۶۸ تومان می باشند.

بانک دی

اواخر مرداد ماه سال ۹۹ حوالی ۴۰۰ تومان (در نمودار تعديل شده) شاهد تشکیل یک سقف کلیدی در قیمت بودیم. به گونه ای که هر سهم شرکت تقریبا ۸۰ درصد از ارزش خود را از دست داد و به ۸۰ تومان رسید! 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *