کلر

#کلر پارس به استحضار می رساند هيات مديره شرکت درراستاي مصوبه مجمع عمومي فوق العاده صاحبان سهام مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۶اقدام به پيگيري موضوع افزايش سرمايه نموده است.

 

پارتا

#پارتا در ۱۲ماهه ۸۱۴ ریال سود تلفیقی و ۴۴۶ ریال سود اصلی سهم بوده است

 

پاکشو

#پاکشو پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزايش نرخ محصولات به استحضار می رساند شايعه مذکور تکذيب مي گردد.

شپلی

#شپلی پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری سامانه کدال مبنی بر صدور راي قطعي ديوان عالي کشور در پرونده سپهر پليمر به استحضار می رساند با عنايت به آراء محکوميت سابق و متعاقبا اجرائيه هاي صادره و اقدامات اجرائي و توقيفات اموال و سهام متعلق به شرکت پلي اکريل ايران ، وفق دستور مقام محترم قضايي در خصوص پرونده مذکور رفع توقيف بعمل آمده و

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

تبرک

#تبرک در ۱۲ماهه به سود ۱۴۹ ریالی رسیده است

آسیاتک

#آسیاتک از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است.

وکار

#وکار به استحضار می رساند اين بانک در راستاي رعايت مفاد بخشنامه شماره ۷۹۶۱/۰۱ به تاريخ ۱۷/۰۱/۱۴۰۱ بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران و با در نظر گرفتن تعارض در مفاد بند “ب” ماده ۲۸ قانون رفع موانع توليد رقابت پذير و ارتقاي نظام مالي کشور با ماده ۱۱ اساسنامه نمونه مورد تائيد شوراي پول و اعتبار ، حسب نامه دريافتي از سامانه کدال در تاريخ ۱۸/۰۳/۱۴۰۱ نسبت به مکاتبه با بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران در خصوص رفع مغايرت ياد شده اقدام نموده است که نتيجه آن را به محض وصول اعلام مي دارد.

سفارود

#سفارود شرکت های سیمان فارس و خوزستان (سهامی عام)، سیمان دورود (سهامی عام) و فولاد و چدن (سهامی خاص) ضمن ارائه دادخواست به شعبه دوم حقوقی دادگاه عمومی شهرستان دورود، با ادعای بستانکاری و عدم ایفای تعهدات توسط شرکت فارسیت دورود، تقاضای انحلال این شرکت به دلیل ورشکستگی را نموده است.( دادخواست تنظیمی به پیوست می باشد)

وملی

مهم برای #وملی
آخرین اقدامات شرکت در راستای افزایش سرمایه

آخرین اقدام انجام شده در این زمینه مکاتبه و مذاکرات متعدد با کانون کارشناسان رسمی دادگستری جهت تهیه گزارش کارشناسی نهایی املاک ۲۲ گانه مطابق با استانداردهای حسابرسی بوده که به علت اشکالات حقوقی و اسنادی املاک فوق الذکر متوقف شده است. این موضوع در بندهای شماره ۶ و ۸ گزارش حسابرسی شده منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۰ این شرکت نیر انعکاس یافته است و واحد حقوقی و املاک این گروه در حال انجام پیگیری های لازم جهت رفع مشکلات و ادامه روند موضوع میباشد.

کیمیاتک

#کیمیاتک به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع مي‌رساند پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزايش نرخ محصولات به استحضار می رساند شايعه مذکور تکذيب مي گردد.

لازما

شفاف سازی در خصوص خبر منتشر شده
افتتاحيه و شروع رسمي توليد آبگرمکن در کارخانه مرودشت #لازما در تاريخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۸ انجام گرديد.

حشکوه

#حشکوه شرکت دلیجان طلایی شکوه پارس از عقد قرارداد فروش خدمات مدیریت پیمان نگهداری و تعمیرات ۱۲ دستگاه لکوموتیو باری دیزل الکتریک مدل MAP24 با شرکت ریل پردازنوآفرین به مبلغ کل ۴۴۸۵۰ میلیون ریال خبر داد.

والبر

#والبر در ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۸۵۲ ریالی رسیده است

کمنگنز

#کمنگنز با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-00A-197 مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۴و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۲۰۲,۴۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۴۸۰,۰۰۰ میلیون ریال ، تعداد ۷۳۳,۸۵۶,۲۴۵ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۱۰۶,۱۴۳,۷۵۵ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۴

تمحرکه

#تمحرکه قابل توجه سهامداران محترم شرکت ماشین سازی نیرو محرکه (سهامی عام) باسلام و احترام با عنایت به این که انعقاد قرارداد ساخت درایو و ستون پروژه K125منوط به تهیه تضامین بانکی بوده است و نظر به این که شرکت بخاطر مشکلات موجود موفق به تهیه ضمانت نامه بانکی نشده به همین منظور قرارداد مذکور منعقد نگردید. لازم به ذکر است موضوع رفع موانع تهیه ضمانت نامه در دستور کار فوری شرکت بوده انشالله به زودی با مرتفع شدن موانع تهیه تضامین بانکی ، موضوع به سهامداران محترم اطلاع رسانی می گردد.

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *