بخش ۲

این مجموعه بی نظیر به زبان انگلیسی می باشد که نام اصلی آن “How To Think Like a Professional Trader” یعنی چگونه مانند یک معامله گر حرفه ای فکر کنیم.

مارک داگلاس را از قدیمی های این بازار است و خیلی ها او را پدر علم روانشناسی معامله گری می دانند. او سالهای زیادی را به آموزش و تدریس مباحث روانسناسی در بازارهای مالی پرداخته است.

دو کتاب بسیار با ارزش از او در ایران به چاپ رسیده: یکی کتاب The Disciplined Trader (معامله گر منظم) و دیگری Trading in the Zone (معاملات ذهنی) می باشد.

در این بخش قرار است ماهیت اصلی مهارتهای ذهنی را یاد بگیریم. امروز می خواهیم سئوالات پرسش نامه را با هم بررسی کنیم تا ببینیم شما چه سطحی دارید. مهم نیست جوابهایتان درست است یا غلط. فقط می خواهیم نظرتان را در مورد ماهیت خرید و فروش بدانیم. کسب درآمد اساسا نیازمند تجزیه و تحلیل می باشد.

 

 

 

 

 

بخش قبلی

 

بخش بعدی

 

مشاهده همه ی قسمت های فیلم آموزشی روانشناسی معامله گر از مارک داگلاس به فارسی

 

فراچارت

#آموزش      #روانشناسی_معامله_گر

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

این مجموعه بی نظیر به زبان انگلیسی می باشد که نام اصلی آن “How To Think Like a Professional Trader” یعنی چگونه مانند یک معامله گر حرفه ای فکر کنیم. مارک داگلاس را از قدیمی های این بازار است و خیلی ها او را پدر علم روانشناسی معامله گری می دانند. او سالهای زیادی را به آموزش و تدریس مباحث روانسناسی در بازارهای مالی پرداخته است.

دو کتاب بسیار با ارزش از او در ایران به چاپ رسیده: یکی کتاب The Disciplined Trader (معامله گر منظم) و دیگری Trading in the Zone (معاملات ذهنی) می باشد. در این بخش قرار است ماهیت اصلی مهارتهای ذهنی را یاد بگیریم. امروز می خواهیم سئوالات پرسش نامه را با هم بررسی کنیم تا ببینیم شما چه سطحی دارید. مهم نیست جوابهایتان درست است یا غلط. فقط می خواهیم نظرتان را در مورد ماهیت خرید و فروش بدانیم. کسب درآمد اساسا نیازمند تجزیه و تحلیل می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *