بخش ۱۱ : ساختارهای حفاظت شده و ساختارهای تارگت (تئوری)

پس از این که ساختار بازار و تشخیص روند و سه نوع تشخیص ساختار متفاوت را فهمیدیم که باعث می شود بفهمیم مارکت چه کار می کند و سفارش چطور انجام وظیفه می کند، باید کمی جلوتر برویم تا ببینیم چه ساختار هایی محافظت می شوند و چه ساختارهایی مورد هدف قرار می گیرند.

 

 

 

 

بخش قبلی : ساختارهای سویینگ ، زیر ساختار و ساختار مینور (۲)

 

بخش بعدی : ساختارهای حفاظت شده و ساختارهای تارگت (عملی)

 

مشاهده همه ی قسمت های دوره آموزشی فانتوم تریدینگ با دوبله مهران زارعی

 

فراچارت

#آموزش     #تحلیل_تکنیکال      #فانتوم_تریدینگ

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.تشخیص روند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *