خبهمن

#خبهمن پیرو درخواست شرکت بهمن موتور درخصوص پذیرش خودروهای دیگنیتی و فیدیلیتی جهت عرضه در بورس کالا؛ شرکت بورس کالای ایران مجوز عرضه را صادر نمود. اولین مرحله از عرضه محصولات در بورس کالا روز ۲۶ مرداد ماه با حجم کالای قابل عرضه، به تعداد ۲۲۰ دستگاه خودروی دیگنیتی و ۳۱۰ دستگاه خودروی فیدیلیتی آگهی گردید.

ثامید

#ثامید شرکت توسعه و عمران امید پروژه را به صورت نقد،اقساط و یا تهاتر از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار می نماید. شایان ذکر است حجم ریالی فروش پیش بینی شده در آگهی به میزان حداقل ۱۸۲ میلیارد تومان برآورد شده است و سهم شرکت از این فروش معادل ۷۰٫۸% می باشد که عملکرد آن در گزارشات آتی منعکس می گردد.

والبر

#والبر با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-01A-028 مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۳ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران- خيابان ۱۶ آذر – دانشگاه تهران- ساختمان جديد دانشکده داروسازي- سالن رازي برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

حفاری

#حفاری اجاره یک دستگاه دکل حفاری دریایی ۳۰۰ فوتی به صورت روزانه جهت مدت ۲ سال

شفاف سازی #های_وب

افشاي معاملات

احتراما به اطلاع سهامداران محترم می رساند این شرکت در راستای توافقنامه شماره ۰۰/۱۰۰۴۸ مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ با هدف توسعه هوشمند سازی صنعت بیمه اقدام به عقد قرارداد تامین تجهیزات به شماره ۸-۰۱/ش مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ و به مبلغ ۴,۱۰۰,۸۸۶ میلیون ریال با شرکت توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات شهر فیروزه که های وب و شرکت های گروه آن جمعا مالک ۴۵ درصد سهام آن می باشند نموده است.

شیران

افزایش_سرمایه #شیران ثبت شد

آگهی ثبت افزایش سرمایه شرکت سرمايه گذاري صنايع شيميائي ايران

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-023 مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۹ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۹,۶۴۰,۱۷۶ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۹,۲۸۰,۳۵۲ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۹۶۴۰۱۷۶ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

پارس

#پارس تعداد ۵،۳۰۰،۳۹۳،۴۱۶ سهم پارس متعلق به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۸ توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه رفع توثیق گردید.

فروسیل

#فروسیل با عنایت به نامه شماره ۱۴۰۱/۱۰۰۰/۸۰۹۸ تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ شرکت برق منطقه ای باختر با موضوع اعلام برنامه زمانبندی مدیریت بار تابستان ۱۴۰۱ ، از تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۲ برق کوره ذوب قطع و تمامی فعالیت های شرکت تعلیق و در این مدت تعمیرات تجهیزات کوره صورت گرفت.طبق هماهنگی انجام شده با شرکت برق منطقه ای باختر تولید از تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ شروع گردید

کمینا

#کمینا با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-038 مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳۵۸,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۲۷۳,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۹۱۵۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۰ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

بتا سهم

#کدال_نگر

خبهمن خبهمن 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *