وبرق

شفاف سازی در #وبرق
پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر شايعات پيرامون شرکت هاي توزيع به استحضار می رساند شرکت توزيع برق زنجان طبق صورتهاي مالي حسابرسي شده سال مالي منتهي به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ باستناد نامه دريافتي از شرکت مديريت توليد،انتقال و توزيع نيروي برق ايران-توانير بابت يارانه دريافتي طبق آئين نامه اجرايي قانون استقلال شرکتهاي توزيع نيروي برق،در راستاي جبران مابه التفاوت نرخ اقتصادي و قيمت تکليفي فروش انرژي توسط دولت براي سال ۸۷ به سود دهي رسيده و با شناسايي مبلغ ۷۵۳،۵۵۷ ميليون ريال سود درصد قابل توجهي از زيان انباشته را کاهش داده است.

وصول معوقات مابقي سالها از اين محل نيز در دستور کار قرار دارد.

در اين ارتباط معاونت حقوقي و مالي شرکت سرمايه گذاري کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوين (سهامي عام)در حال بررسي حقوق و معوقات سهامداران از سال ۸۵ همزمان با تصويب قانون استقلال شرکتهاي توزيع برق تا سال جاري ميباشد. طبق اطلاع رساني هايي که قبلا نيز انجام شد تجديد ارزيابي دارايي ها شرکت هاي توزيع در حال بررسي و ايجاد تفاهم با ساير سهامداران و مديريت شرکتهاي توزيع مي باشد.شايان ذکر است که در ارتباط با تهاتر سهام شرکتهاي توزيع تا به امروز جلسات متعددي با وزارت نيرو و شرکت آب و برق صبا برگزار شده که به نتيجه نرسيده است.به محض حصول توافق در اين ارتباط مراتب از طريق سامانه کدال اطلاع رساني خواهد شد.

در همين رابطه شرکت سرمايه گذاري کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوين(سهامي عام) جهت پيگيري و تعيين تکليف موارد مربوط به تجديد ارزيابي دارايي ها قصد حضور در ترکيب شرکتهاي توزيع برق زنجان و توزيع برق قزوين را دارد. لازم به تاکيد است که مالکيت ۲۰ درصدي شرکت سرمايه گذاري کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوين(سهامي عام)در شرکتهاي توزيع برق زنجان و توزيع برق قزوين انحصاري بوده و نمونه مشابه اي (سهامداري شرکت يا نهادي غير از توانير و آب و برق صبا در شرکتهاي توزيع برق) در کشور وجود ندارد و اينکه هرگونه تصميم در ارتباط با تهاتر و يا فروش سهام منوط به ارزيابي ارزش سهام و دارايي هاي شرکت توسط کارشناسان رسمي دادگستري خواهد بود.

خاور

#خاور پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر توليد محصولات جديد در شرکت ايران خودرو ديزل به استحضار می رساند بهره برداري از پروژه ها و فروش محصول جديد شرکت نظير آتامان ، اتوبوس برقي و … منوط به اخذ مجوزهاي لازم از سازمان هاي ذيربط ( محيط زيست ، استاندارد ، شماره گذاري و … ) مي باشد و پس از کسب مجوزها، بهره برداري و فروش انبوه انجام مي گيرد. همچنين تغييرات قيمت فروش محصولات در گزارشات توليد و فروش که بصورت ماهيانه منتشرمي گردد به اطلاع سهامداران محترم مي رسد.

شتوکا

#شتوکا هم ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-119 مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳۷۵,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱۸۰۰۰۰ میلیون ریال ، از محل سود انباشته مبلغ ۴۵۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۵/۱۵ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

شفاف سازی #وشهر

برگزاري مزايده

فروش ۲۴۶ رقبه از املاک مازاد بانک شهر با شرایط نقد، نقد واقساط از طریق اعطای تسهیلات (فروش اقساطی و اجاره به شرط تملیک )و نقد و اقساط – مزایده ۱۴۰۱/۰۳

تماوند

#تماوند پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق اجاره شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر (سهامی عام) با نرخ سود سالانه ۱۸ درصد توسط شرکت تامین سرمایه دماوند. درآمد بازارگردانی و تعهد پذیره نویسی اوراق یاد شده جمعاً به مبلغ ۳،۱۲۰،۰۰۰ میلیون ریال که شامل ۹۰۰،۰۰۰ میلیون ریال درآمد تعهد پذیره نویسی در سال اول و مبلغ ۲،۲۲۰،۰۰۰ میلیون ریال درآمد بازارگردانی اوراق است که طی ۴ سال آتی شناسایی خواهد شد.

شفاف سازی #حتوکا

تامین و راهبری مکانیزم های سنگین و نیمه سنگین مورد نیاز جهت انجام کلیه عملیات مورد نیاز جهت انجام کلیه عملیات حمل و نقل داخلی شات دان سالیانه واحد احیاء مستقیم در شرکت فولاد هرمزگان جنوب .مبلغ قرارداد ۳۵۸٫۶۸۸ میلیون ریال.

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *