بخش ۳۱ : توالی و علت آن

دوره فانتوم تریدینگ چیست؟

این دوره با تلاش تیمی از منتورهای مختلف شکل گرفته که از شاگردان مایکل هادلستون Michael J. Huddleston (مدرس و ایجاد کننده سبک پرایس اکشنی ICT) بودند. سبک ICT یکی از ساده ترین و کاربردی ترین نگاه ها رو به بازار دارد و از شاخه های اسمارت مانی است که سعی در شناخت و دنبال کردن جریان نقدینگی بازار دارد.

دوره فانتوم یک دوره مبتنی بر پرایس اکشن است که مفاهیم سبک ICT  را با تغییر و اضافاتی باز نویسی کردند.

چرا دوره فانتوم تریدینگ؟

تا کنون چند بار در مقابل چارت نشسته اید و توانسته اید سطوح را مشخص کنید ولی همزمان در تشخیص به موقع ورود به مارکت یا مشخص کردن هدف مارکت عاجز مانده اید؟
مطمئنا همه ی ما موقعیت هایی در تریدمان داشته ایم که سطوح خوبی مشخص کرده ایم ولی با وارد شدن به ترید حد ضرر ما توسط مارکت زده شده و بلافاصله مارکت به سمت حد سود ما حرکت کرده است که البته این برای تمام فعالان مارکت گاها اتفاق می افتد ولی برای بنده ی مترجم این دوره که تجربه ی بیشتری در راستای بازارهای مالی دارم این اتفاق بسیار کمتر می افتد.

یا اینکه در بسیاری از مواقع ما سطح خوبی را مشخص کرده ایم که در گذشته در بیشتر مواقع به ما سود داده است ولی مدتی است که قیمت بدون هیچ واکنشی از آن سطح عبور میکند.
دوره ی فانتوم که برگرفته از دوره ی ICT می باشد، به شما کمک خواهد کرد که با استفاده از ساختار بازار هم ورود به موقع بازار را تشخیص دهید که هم نه زیاد زود است و باعث حد ضرر می شود و نه زیاد دیر است و شما از ترید جا بمانید!

وقتی به چارت نگاه می کنیم ممکن است پیچیده باشد و از آن چیزی که هست است پیچیده تر به نظر برسد.

وقتی اوردر بلاک ها تشکیل می شوند، دارند مقدار زیادی خرید انجام می دهند. پس مقداری فروش هم می زنند و مجبور هستند قیمت را به سمت پایین بیاورند.

 

 

 

 

بخش قبلی : گپ ها

 

بخش بعدی : ورود ریسکی و ورود تاییدیه ای

 

مشاهده همه ی قسمت های دوره آموزشی فانتوم تریدینگ با دوبله مهران زارعی

 

فراچارت

#آموزش     #تحلیل_تکنیکال      #فانتوم_تریدینگ

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *