#سمازن در مردادماه

🔹در هشتمین ماه سال مالی سیمان‌مازندران‌ توانسته است فروشی برابر ۱۳۳ میلیارد تومان داشته باشد. فروش هشت ماهه امسال رشد ۶۱% نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد. متوسط فروش سال جاری شرکت برابر با ۱۰۵ میلیارد تومان گزارش شده است

🔹 در ماه جاری مقدار فروش محصولات شرکت ۱۷۵ هزارتن ثبت شده است. متوسط فروش هر ماه سال مالی جاری و گذشته اعداد ۱۶۵ و ۱۸۲ هزارتن بوده است.

🔹 سمازن در این ماه نیز تولید ۱۰۳ هزارتن کلینکر را گزارش کرده است. در سال جاری و سال گذشته متوسط تولیدات شرکت برابر ۱۷۰ و ۱۵۹ هزارتن بوده است تولید هشت ماهه امسال رشد ۱۵% نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

🔹نرخ فروش این شرکت به طور متوسط در سال جاری ۶,۳۵۶ ریال است که در ماه مورد گزارش به ۷,۶۰۵ ریال رسیده است. فروش شرکت در سال گذشته به طور متوسط بر نرخ های ۴,۰۷۰ ریالی استوار بوده است.

#سشرق مرداد خوبی داشته

🔹در یازدهمین ماه سال مالی سیمان‌ شرق‌ توانسته است فروشی برابر ۸۰ میلیارد تومان داشته باشد. فروش یازده ماهه امسال رشد ۳۲% نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد. متوسط فروش سال جاری شرکت برابر با ۶۱ میلیارد تومان گزارش شده است

🔹 در ماه جاری مقدار فروش محصولات شرکت ۱۵۴ هزارتن ثبت شده است. متوسط فروش هر ماه سال مالی جاری و گذشته اعداد ۱۲۸ و ۱۴۸ هزارتن بوده است.

🔹 سشرق در این ماه نیز تولید ۱۴۷ هزارتن محصول را گزارش کرده است. در سال جاری و سال گذشته متوسط تولیدات شرکت برابر ۱۲۷ و ۱۵۰ هزارتن بوده است تولید یازده ماهه امسال کاهش ۱۴% نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

🔹نرخ فروش این شرکت به طور متوسط در سال جاری ۴,۸۱۲ ریال است که در ماه مورد گزارش به ۵,۱۸۱ ریال رسیده است. فروش شرکت در سال گذشته به طور متوسط بر نرخ های ۳,۳۸۶ ریالی استوار بوده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#تحلیل_بنیادی

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *