خودرو  خودرو

خساپا

شفاف سازی #خساپا

عرضه خودروی شاهین در بورس کالا

باعنايت به درخواست پذيرش کالای خودرو سواری شاهین توسط اين شركت، به اطلاع می رساند در يكصد و چهلمین جلسه هيات پذيرش كالا و اوراق بهادار مبتني بر كالا در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ موضوع پذيرش و عرضه اين كالا با شرايط زير در بازار اصلي شركت بورس كالاي ايران مورد تصويب قرار گرفت. ۱- تعهد عرضه ساليانه در بورس حداقل ۸۰ درصد از کل توليد ساليانه يا ۱۶٫۰۰۰ دستگاه ۲- تناوب عرضه حداقل دو بار در ماه تعيين گرديد. لازم به ذكر است كه عرضه كالاي پذيرش شده منوط به درج اميد نامه آن در سايت بورس كالاي ايران ۲ روز قبل از عرضه ميباشد و مطابق ماده ۱۷ دستورالعمل پذيرش كالا و اوراق بهادار مبتني بر كالا ، در صورت عدم عرضه كالاي مذكور در بورس ظرف مدت ۶ ماه پس از درج كالا در فهرست نرخ هاي بورس ، پذيرش آن در بورس لغو گرديده و پذيرش مجدد آن منوط به طي فرايند پذيرش خواهد بود با توجه به اطلاعيه عرضه منتشره در سايت بورس كالا تعداد ۲۰۰ دستگاه خودرو سواری شاهین در تاريخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۲ عرضه خواهد شد.

خفرمان

#خفرمان تغییر مبلغ محور فرمان پراید از ۲٫۳۴۵٫۰۰۰ریال به ۲٫۴۰۶٫۷۴۴ ریال

ولپارس

#ولپارس فروش شش دانگ يك باب ملك با كاربري كل ملك صنعتي (مجموعه خدماتي ،تجاري،اداري)واقع در بخش ۱۰تهران

 

سخاش

#سخاش با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-00A-250 مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۲و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۰/۱۲/۲۲ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱۲۵,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ، تعداد ۷۱,۳۵۶,۷۹۸ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۳,۶۴۳,۲۰۲ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۰ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۳

خصدرا

#خصدرا ز تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳/۶/۹/۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر در رابطه با عرضه و تقاضا در بازار بوده است.

فن آوا

#فن_آوا با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-00A-168 مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۳و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۸۸۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ، تعداد ۱,۲۰۷,۰۷۹,۷۸۴ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۱۱۲,۹۲۰,۲۱۶ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۷

واعتبار

#واعتبار جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۱:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۹ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان وليعصر(عج)، بالاتر از جام جم، خيابان استقلال، مجموعه فرهنگي تلاش، سالن کنفرانس برگزار میگردد

دالبر

#دالبرآگهی ثبت افزایش سرمایه شرکت البرز دارو
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-191 مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳,۰۸۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۴,۵۸۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۹ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است

ثپردیس

#ثپردیس برگزاري مناقصه تهیه مصالح و اجرای کلیه عملیات محوطه و ابنیه پروژه بوستان سپیدرود ۱۴۰۱/۰۶/۱۹

لوتوس

مجوز افزایش سرمایه ۶۰ درصدی #لوتوس از محل سود انباشته،سایر اندوخته‌ها صادر شد.

دشیمی

مجوز افزایش سرمایه ۹۸ درصدی #دشیمی از محل سود انباشته،سایر اندوخته‌ها صادر شد.

فایرا

مجوز افزایش سرمایه ۲۹۴ درصدی #فایرا از محل سود انباشته،سایر اندوخته‌ها صادر شد.

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *