#شبصیر با قدرت در حال پیشروی


🔹در ششمین ماه سال مالی تولیدات پتروشیمی قائد بصیر توانسته است فروشی برابر ۲۵۰ میلیارد تومان داشته باشد. فروش شش ماهه امسال رشد ۲۹% نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد. متوسط فروش سال جاری شرکت برابر با ۲۴۶ میلیارد تومان گزارش شده است

🔹 در ماه جاری مقدار فروش محصولات شرکت ۳,۳۵۱ تن ثبت شده است. متوسط فروش هر ماه سال مالی جاری و گذشته اعداد ۳,۳۰۸ و ۳,۰۲۲ تن بوده است.

🔹 شبصیر در این ماه نیز تولید ۴,۰۳۲ تن محصول را گزارش کرده است. در سال جاری و سال گذشته متوسط تولیدات شرکت برابر ۳,۶۲۰ و ۲,۹۴۰ تن بوده است تولید شش ماهه امسال رشد ۱۹% نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

🔹نرخ فروش این شرکت به طور متوسط در سال جاری برابر ۷۴۵ هزارریال است که در ماه مورد گزارش به ۷۴۷ ریال رسیده است. فروش شرکت در سال گذشته به طور متوسط بر نرخ های ۶۷۶ هزارریال استوار بوده است.

#شغدیر همچنان در حال افت


🔹در ششمین ماه سال مالی پتروشیمی غدیر توانسته است فروشی برابر ۲۱۳ میلیارد تومان داشته باشد. فروش شش ماهه امسال رشد ۸% نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

🔹 در ماه جاری مقدار فروش محصولات شرکت ۸٫۸ هزارتن ثبت شده است. متوسط فروش هر ماه سال مالی گذشته عدد ۹٫۰ هزارتن بوده است.

🔹نرخ فروش این شرکت در ماه مورد گزارش برابر ۲۴۲,۳۵۸ ریال است. فروش شرکت در سال گذشته به طور متوسط بر نرخ های ۳۶۴,۷۵۱ ریال استوار بوده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

#تحلیل_بنیادی

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *