افزایش سرمایه

حبندر

#حبندر شرکت در مناقصه راهبري، نگهداري و تعميرات شناورهای جستجو و نجات دریایی بنادر دریانوردی استان خوزستان

نبروج

#نبروج با توجه به بند ۵ گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی صورت های مالی سال ۱۴۰۰ در خصوص اصلاح سند تفاوت تسعیر ارز ناشی از بدهی های ارزی به استحضار می رساند سند اصلاحی مزبور صادر و به تبع آن حساب دارایی های ثابت مشهود و سود انباشته هر کدام به مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال افزایش داده شد. بدیهی است متعاقباً در صورت های مالی سال جاری به اطلاع سهامداران محترم می رسد.

ختوقا

#ختوقا در خصوص اطلاعیه منتشر شده با شماره پیگیری ۹۶۰۱۹۱در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۸ به استحضار می رساند ، علت افزايش ، سود مجمع الکتريک خودرو شرق و تعديل کاهش ارزش سرمايه گذاري در سيمان اصفهان مي باشد .

فاراک

#فاراک بر اساس ابلاغیه شماره ۰۲۲۳۲ مورخ ۱۴۰۱/۹/۸ شرکت فرادست انرژی فلات ( سهامی عام)، شرکت ماشین سازی اراک برنده مناقصه تأمین اقلام برج و راکتور و ظروف تحت فشار پروژه احداث پالایشگاه مهر خلیج فارس شرکت فرادست انرژی شده است. مبلغ مناقصه ۵،۹۶۸،۴۷۲ یورو ( معادل ۱،۷۳۰،۴۹۹ میلیون ریال ) بوده که با نرخ هر یورو ۲۸۹،۹۴۰ ریال ( نرخ فروش حواله یورو در تاریخ ۱۴۰۱/۹/۹ در سامانه سنا ) به ریال تبدیل شده است.لازم به ذکر است مدت زمان اجرای آن ۱۶ ماه از زمان شروع قرارداد می باشد و پس از ارایه تضمین بانکی انجام تعهدات نسبت به انعقاد قرارداد اقدام لازم به عمل می آید و قرارداد مربوطه به محض نهایی شدن متعاقباً ارسال خواهد شد.

وصنا

#وصنا ملک می فروشد
شرکت در نظر دارد طی برگزاری این مزایده نسبت به فروش ملک ( پروژه مروارید ) ، اموال و تجهیزات واقع در بزرگراه کرج محدوده وردآورد با زیربنای کل بیش از ۴۱ هزار مترمربع با قیمت پایۀ ۴,۱۹۷ میلیارد ریال اقدام نماید .

حپترو

شفاف_سازی
#حپترو

📌پیشنهاد هیئت مدیره برای افزایش سرمایه شرکت

پیشنهاد مدیر عامل در خصوص افزایش سرمایه شرکت از مبلغ دویست میلیارد ریال به هزار میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران مطرح و با توجه به موافقت سهامدار عمده و همچنین تعهد خرید کل سهام باقیمانده سایر سهامداران ، اعضا هیات مدیره ضمن تصویب افزایش سرمایه به منظور اصلاح ساختار مالی و خرید تجهیزات و … مقرر نمودند اقدامات لازم جهت تهیه گزارش توجیهی ، فنی و اقتصادی مورد نظر جهت ارائه به سازمان بورس ، حسابرس و بازرس قانونی شرکت صورت پذیرد.

ولقمان

#ولقمان به استحضار میرساند این شرکت در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ , ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ , ۱۴۰۱/۰۹/۰۷ و ۱۴۰۱/۰۹/۰۸ اقدام به خرید ۵۴,۰۵۴,۶۹۹ سهام شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سهامی عام) سمگا، به مبلغ ۲۸۹,۴۴۳ میلیون ریال نموده که مبلغ فوق بیش از ۵ درصد دارایی های شرکت در صورت های مالی حسابرسی شده سال مالی قبل می باشد.

دلر

#دلر با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-01A-016 مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۶و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۱/۰۳/۱۶ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱,۱۲۵,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۲۵۰,۰۰۰ میلیون ریال ، تعداد ۱,۱۰۳,۵۲۰,۹۹۲ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۲۱,۴۷۹,۰۰۸ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۳

سممتاز

#سممتاز به استحضار میرساند درخواست پذیرش سهام شرکت سیمان ممتازان کرمان (سهامی عام) در فرابورس ایران طی جلسه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۸هیئت محترم پذیرش فرابورس مطرح و با پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران به صورت مشروط موافقت به عمل آمد. شایان ذکر است مقرر گردید قبل از درج نام شرکت در فهرست نرخ های فرابورس و آغاز معاملات، اطلاعات لازم و تعیین شده توسط این شرکت ارائه گردد.

داوه

صنايع شيميايي داروئي ارسطو از زیرمجموعه های #داوه در ۶ماهه به سود ۱۲۸ میلیارد ریالی رسیده است

وبیمه

#وبیمه در گزارش ۱۲ماهه به سود ۲۲۵ ریالی رسیده است

مادیرا

فروشگاه هاي زنجيره اي ماديران از زیر مجموعه های #مادیرا در ۶ماهه به سود ۱۹۱ میلیارد ریالی رسیده است

خودکفا

رهاورد سازندگي آزادگان رسا از زیرمجموعه های #خودکفا در ۶ماهه ۱۵۰ میلیارد ریال سود محقق کرده است

مبین

#مبین اتمام تعمیرات واحد های تولیدی

های_وب

#های_وب و ثبت افزایش سرمایه

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۰ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲۷,۶۷۷,۳۵۷ میلیون ریال به‌مبلغ ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۲۳۲۲۶۴۳ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۸ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است

بموتو

#بموتو در ۱۲ماهه تلفیقی ۲۹۶ ریال و در سود اصلی ۳۰۷ ریال سود محقق کرده است

ثعمرا

#ثعمرا فروش بخشی از املاک شرکت پاداد (سهامی خاص) از شرکت های فرعی شرکت عمران و توسعه شاهد (سهامی عام)

دزهراوی

#دزهراوی به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷ بند ۴دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۲۰ روزه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۰)جهت رعایت موارد فوق نموده است.

 

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *