رمپنا

توليد برق پرند مپنا از زیرمجموعه های #رمپنا در ۶ماهه به سود ۱۶۴۰ میلیارد ریالی رسیده است

غشاذر

#غشاذر یرو افشای اطلاعات با اهمیت مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ در خصوص اجرای حکم خلع ید بخشی از اراضی تحت تصرف شرکت به مساحت ۳۴۵۰۰ مترمربع که مکاتبات، پیگیری و مراجعات مکرر به دادگستری کل استان و طرح موضوع با ریاست محترم دادگستری انجام و موضوع در جلسه ی مورخ ۱۴۰۱/۲/۲۶ کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری استان مطرح، و مصوب شد در راستای حمایت از تولید اگر شرکت پگاه قیمت کارشناسی شده ی روز اراضی (قیمت کارشناسی شده ی اراضی توسط هیات سه نفره ی کارشناسان رسمی دادگستری به مبلغ ۱۲۰،۷۵۰ میلیون ریال )را بپردازد خلع ید و اجره المثل، به کلی منتفی و کان لم یکن شود.

که طی صورتجلسه فوق العاده هیأت مدیره مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ مقرر گردیده بود با اخذ موافقت سهامدار عمده نسبت به پرداخت مبلغ مذکور تصمیم گیری گردد که با عنایت به اعلام موافقت سهامدارعمده مبنی بربلامانع بودن اجرای پیشنهاد مصوبه صورتجلسه هیأت مدیره فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ، هیأت مدیره این شرکت طی صورتجلسه فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ با در نظر گرفتن جمیع جهات و صرف و صلاح شرکت و به منظور جلوگیری از بروز لطمات اقتصادی حاصل از توقف تولید و فروش محصول ناشی از اجرای حکم خلع ید با پرداخت مبلغ مذکور طی مهلت تعیین شده موافقت نمود.

لذا با پرداخت بهای کارشناسی شده اراضی ضمن منتفی و کان لم یکن شدن خلع ید و اجره المثل و حل مشکل معارضین بطور کلی ، که از سال ۱۳۸۰ با خرید این اراضی، به این شرکت منتقل گردیده بود، تهدیدات مربوط به اجرای این حکم که بخش های از انبار محصول ، سکوی بارگیری ، پروژه در حال احداث شیر خشک ، ساختمان بازارگستر و بخشی از انبار مواد را در بر گرفته و موجب آسیب های اقتصادی حاصل از توقف تولید و فروش محصول می گردید نیز رفع می شود. همچنین بمنظور احقاق حق این شرکت پیگیری های قانونی و مقتضی نسبت به مطالبه مبلغ پرداخت شده مذکور وخسارات آن از اداره کل منابع طبیعی استان صورت خواهد گرفت که در صورت کسب هرگونه نتیجه مراتب به استحضار سهامداران محترم خواهد رسید.

فاذر

مهم برای #فاذر ابلاغیه شروع به کار عملیات طراحی، تامین، ساخت، نصب و راه اندازی ۲ دستگاه بویلر ۲۰۰ تن پالایشگاه کنگان
مبلغ قرارداد ۳,۳۲۴,۲۷۶ میلیون ریال
توضیح اینکه قرارداد فوق تاکنون امضا نگردیده و شروع قرارداد منوط به تحویل ضمانتنامه حسن انجام تعهدات و ضمانتنامه پیش پرداخت به کارفرما و اخذ مبلغ پیش دریافت می باشد.

خدیزل

#خدیزل پیرو درخواست شرکت بهمن دیزل درخصوص پذیرش کامیون کشنده امپاور جهت عرضه دربورس کالا، شرکت بورس کالای ایران مجوز عرضه را صادر نمود. سومین مرحله از عرضه محصولات دربورس کالا روز ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۱ با حجم کالای قابل عرضه به تعداد ۸۶ دستگاه کشنده امپاور آگهی گردید

رمپنا

مهم برای #رمپنا
مهندسي و ساخت توربين مپنا توگا از زیرمجموعه های مپنا در ۱۲ماهه به سود ۹۶۷۳ میلیارد ریالی رسیده که ۶۱% بیشتر از مدت مشابه قبل است

کگل

مهم برای #کگل
شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر از زیرمجموعه های کگل در ۶ماهه به سود ۴۳۱۶۸ میلیارد ریالی رسیده است

تپمپی

صنايع پمپ سازي نويد سهند از زیر مجموعه های #تپمپی در ۶ماهه به سود ۲۷۲ میلیارد ریالی رسیده است

کاما

#کاما دلیل توقف : ایجاد ممانعت عده ای از پرسنل در ورود کارگران و کارمندان برنامه شروع مجدد:با توجه به توافقات انجام شده با همکاری اداره محترم کار و امور اجتمـاعی اسـتان اصـفهان ، فعالیت های شرکت مجددا آغاز گردیده است. اثرات مالی احتمالی، پس از انجام بررسی های لازم، به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.

ددانا

#ددانا بـا توجه به اعلام قیمت های جدید از سوی سازمان غذا و دارو و سندیکای تولیدکنندگان مکملهای رژیمی غذایی ایران افزایش نرخ محصولات پیوستی معادل ۱۱ درصد مبلغ فروش سال قبل را افزایش می دهد.

سکرد

#سکرد
در پایان مجمع سکرد به ازای هر سهم‌ ۳۶۰ ریال سود نقدی تقسیم شد.

رمپنا

#رمپنا در راستای رعایت ماده ۱۳ دستورالعمل افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس،بدینوسیله به اطلاع آن سازمان محترم و سهامداران گرامی می رساند گروه مپنا با بهره گیری از توان تخصصی نیرو انسانی کارآمد در گروه و با رعایت استاندارد ها و قوانین بین المللی، ورود به حوزه های جدید کسب و کار را در دستور کار قرار داده است.

نوری

بررسی_گزارش_کدال #نوری

✅ پتروشیمی نوری در مهر ماه ۸۸۶۳٫۲ میلیارد تومان فروش داشته‌است، این فروش نسبت به ماه قبل ۳۷٫۲ درصد رشد و نسبت به میانگین ماه‌های گذشته ۱۲٫۲ درصد رشد داشته‌است.

✅ در این ماه مقدار تولید شرکت ۵ درصد کمتر از ماه قبل و مشابه میانیگن ماه‌های قبل بوده‌است. مقدار فروش شرکت اما ۳۶٫۶ درصد بالاتر از ماه قبل و ۱۵٫۵ درصد بیشتر از میانگین ماه‌های قبل می‌باشد که دلیل عمده افزایش مقداری فروش، بالارفتن فروش در محصولات رافینیت و برش سنگین می‌باشد.

✅ شرکت در هشت ماهه بیش از ۶۴٫۲ همت درآمد گزارش کرده که ۳۸ درصد بیش از مدت مشابه سال قبل است. طی این مدت، مقدار تولید ۳ درصد افزایش و مقدار فروش ۸ درصد کاهش داشته است.

شیران

بررسی_گزارش_کدال #شیران

✅ شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران در آبان ماه به درآمد فروش ۷۰۰ میلیارد تومانی دست یافته که نسبت به ماه قبل ۳۰٫۱%- تغییر و نسبت به میانگین ماه های گذشته تغییر ۱۵٫۶% نشان می دهد.

✅ جمع مبلغ فروش شیران در دوره ۱۱ ماهه به ۶۷۶۱ میلیارد تومانی رسیده است که تغییر۳۹٫۴% نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می دهد.

✅ شیران در این ماه ۶۸۰۸تن الکیل بنزن خطی (داخلی) را به فروش (داخلی) رساند که تغییر ۱۴٫۳۶%- نسبت به ماه گذشته نشان می دهد همچنین نرخ فروش این محصول نسبت به ماه قبل ۳٫۹۹% تغییر داشته است.

 

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *