خفولا

#خفولا تنها یک مشتری برای خرید ساختمان نیمه کاره بلوار خامنه ای شهر یزد اعلام آمادگی کرد و با ایشان توافقات لازم انجام گرفت.

وزمین

#وزمین طی صورتجلسه بازگشائی پاکات، جمعا ۶ پیشنهاد مربوط به ردیفهای ۱۵ – ۲۳- ۵۵- ۶۲ و ۲ پیشنهاد نیز در ارتباط با ردیف ۵۶ اخذ گردیده که پس از تایید نهایی، جزء برندگان مزایده اعلام خواهند شد. اسناد مثبته پس از تشریفات لازم جهت انعقاد قرارداد و مبالغ دریافتی از خریدار، متعاقبا با عنوان نتایج شرکت در مزایده اطلاع رسانی خواهد شد. لیکن پیشنهادی در ارتباط با ۵۸ ملک دیگر اخذ نشده است.

دارو

#دارو افزایش نرخ ۲۸ قلم از محصولات که به طور میانگین ۵۳ درصد افزایش داشته اند.

سمگا

#سمگا تجارت بين الملل ميلاد پارس زيگورات از زیرمجموعه های سمگا در ۶ماهه به سود ۷۸۰ میلیارد ریالی رسیده است

دکوثر

#دکوثر دریافت گواهی GMP خط تولید جنرال ۱ (جامدات عمومی و ساشه)

دسانکو

#دسانکو با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-096 مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱,۳۱۱,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۶۱۱,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۳۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

دفارا

#دفارا احتراما درراستای رعایت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل افشاء اطلاعات به استحضار میرساند، نرخ فروش ۷قلم از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوز سازمان غذا و دارو افزایش یافته است .در صورت وجود تغییر با اهمیت اطلاعات اعلام شده موضوع از طریق سامانه کدال به سهامداران محترم اطلاع رسانی خواهد شد

کپشیر

#کپشیر با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-092 مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۷ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

بورس

#بورس پیرو انتشار آگهی در تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ از طریق روزنامه های کثیرالانتشار و اطلاع رسانی لازم از طریق سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران(کدال) با موضوع برگزاری مزایده عمومی جهت اجاره ۷ واحد (در طبقه ۷ با متراژ تقریبی ۱۵۰ مترمربع برای هر واحد و مجموعاً ۱۱۲۵ مترمربع) ساختمان جدید الاحداث سعادت آباد، به استحضار می رساند هیچ درخواستی در مهلت تعیین شده جهت شرکت در مزایده به شرکت ارائه نشده است.

ثامید

#ثامید شرکت توسعه و عمران امید پروژه های خود را به صورت نقد از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار می نماید. شایان ذکر است حجم ریالی فروش پیش بینی شده در آگهی به میزان حداقل ۲۶۱ میلیارد تومان برآورد شده است که عملکرد آن در گزارشات آتی منعکس می گردد.

شسپا

#شسپا به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

وبانک

#وبانک شرکت سرمايه گذاري گروه توسعه ملي در نظر دارد نسبت به واگذاري ۴۹ درصد(تعداد۳٫۹۵۱٫۳۶۰٫۰۰۰) از سهام شرکت پتروشیمی شازند بصورت يکجا، نقد یا شرایطی( ۶۰ % نقد مابقی طبق شرایط پیوست) از طريق شرکت بورس اوراق بهادار تهران اقدام نمايد. زمان عرضه سهام روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۲می باشد و لازم به ذکر است در صورت تحقق فروش، مراتب و آثار مالي مربوطه اطلاع رساني خواهد شد.

وآیند

#وآیند بانک آینده در نظر دارد، تعدادی از املاک تملیکی و مازاد خود را بر مبنای قیمت پایه در وضعیت موجود، بدون متصرف و متصرف دار (با شرایط مختلف) و به صورت نقدی و یا نقد و اقساط از طریق مزایده به فروش رساند.

رمپنا

شرکت توليد برق گناوه مپنا از زیرمجموعه های #رمپنا در گزارش ۶ماهه به سود ۱۸۵۷ میلیارد ریالی رسیده است

دتولید

#دتولید در راستای رعایت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل افشای اطلاعات به استحضار میرساند نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است. در صورت وجود تغییر با اهمیت در اطلاعات اعلام شده موضوع از طریق سامانه کدال به سهامدارن محترم اطلاع رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است فروش محصولات فوق نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل حدود ۴٫۷% (چهار و هفت دهم درصد) و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل حدود ۹٫۵ % (نه و نیم درصد) می باشد

مبین

بررسی_گزارش_کدال #مبین

✅ شرکت مجتمع پتروشیمی مبین در آبان ماه به درآمد فروش ۲۹۲۹ میلیارد تومان دست یافته که نسبت به ماه قبل ۸٫۵%- افت و نسبت به میانگین ماه های گذشته تغییر ۱۲٫۳%- نشان می دهد.

✅ جمع مبلغ فروش مبین در دوره ۸ ماهه به ۲۶۲۵۴ میلیارد تومان رسیده است که تغییر۹۱٫۶% نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می دهد.

✅ مبین در این ماه ۳۰۶ هزار متر مکعب گاز خوراک را به فروش (داخلی) رساند که تغییر ۸٫۴۳%- نسبت به ماه گذشته نشان می دهد همچنین نرخ فروش این محصول نسبت به ماه قبل تغییری نداشته است.

سمایه

شفاف_سازی
#سمایه

📌عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده

موضوع مزایده: نتيجه مزايده فروش تعداد ۲۳۴ رقبه املاک مازاد بانک سرمايه در آبان ماه سال ۱۴۰۱

دلایل عدم حصول نتیجه: کلیه پاکات پیشنهادی در ساعت ۱۴ روز دو شنبه مورخ ۳۰‏/۰۸‏/۱۴۰۱ در حضور کلیه اعضای کمیسیون معاملات بازگشائی گردید و تعداد چهار رقبه ملک به فروش رسیده است.

تپسی

بررسی_گزارش_کدال #تپسی

✅ شرکت پيشگامان فن آوري و دانش آراميس در آبان ماه ۵۵٫۴ میلیارد تومان درآمد داشته که ۳۳ درصد بیشتر از مهر ماه بوده و نسبت به میانگین ماه‌های گذشته ۲۹ درصد بیشتر می‌باشد

✅ جمع درآمد شرکت در هشت ماه گذشته به ۳۵۴ میلیارد تومان رسیده‌است

رمپنا

شرکت توليد برق سنندج مپنا از زیرمجموعه های #رمپنا در گزارش ۶ماهه به سود ۱۵۸۲ میلیارد ریالی رسیده است

فاسمین

#فاسمین با توجه به عدم صدور صورتحساب توسط شرکت ملی گاز و شرکت توزیع برق مقدار و مبلغ آبان ماه به صورت برآوردی لحاظ شده است. شرکت برای رسیدن به تولید و فروش ۴۰.۰۰۰ تن شمش روی در دوره ۸ ماهه ابتدای سال با ظرفیت بیشتر فعالیت کرده تا چنانچه در ۳ ماهه آخر سال بدلیل برودت هوا با کاهش احتمالی تولید و فروش روبرو شود از تحقق برنامه عقب نماند.

شسم

#شسم سهامداران محترم شرکت تولید سموم علف کش بدینوسیله به اطلاع می‌رساند نظر به بروز مشکلات پیش آمده در خصوص واگذاری بخشی از سهام شرکت مدیریت تالار ایرانیان که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ در سامانه کدال اطلاع رسانی گردیده است بنابر تصمیم هئیت مدیره و موافقت طرف مقابل مقرر گردید واگذاری فوق ابطال گردد ضمن اینکه به محض آماده شدن ساز و کار جدید اطلاع رسانی صورت می پذیرد

 

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *