رنیک

شفاف_سازی
#رنیک

📌انعقاد قرارداد مهم

طراحی و اجرای کامل کلیه عملیات ساختمانی (ابنیه، تأسیسات برقی، تأسیسات مکانیکی)، راه اندازی و تحویل ۱۹۴۰ واحد مسکونی به مبلغ ۱۰٫۹۸۷٫۹۸۷٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال به مدت ۳۰ ماه و دوره تضمین ۱۲ ماه، واقع در پروژه جهش ملی مسکن کرمانشاه به نشانی: کرمانشاه- دولت آباد.

مداران

مجمع
#مداران
📌مجمع عمومی عادی فوق‌العاده شرکت داده‌پردازی ایران با مشارکت ۸۲.۶۹درصدی سهامداران رسمیت یافت و سرمایه این شرکت ۲۰۰درصد افزایش پیدا کرد.

✅ به گزارش همفکران؛ این افزایش سرمایه به مبلغ ۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال و از محل سود انباشته و با اهدافی مانند جلوگیری از خروج نقدینگی، افزایش و تقویت سرمایه در گردش و اصلاح ساختار مالی صورت گرفت تا شرایط برای مشارکت در مناقصات بزرگ‌تر فراهم شود.

✅متعاقب این افزایش سرمایه، در این مجمع سهامداران به اصلاح ماده ۵ اساسنامه هم رای مثبت دادند.

تاپیکو

پرسي ايران گاز از زیرمجموعه های #تاپیکو در ۶ ماهه ۹۷۸ میلیارد ریال سود خالص دارد .

حبندر

#حبندر با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-106 مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۱۶ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۴۴۹,۹۹۹ میلیون ریال به‌مبلغ ۷۵۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۳۰۰,۰۰۱ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۴

غبشهر

#غبشهر با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-086 مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۹,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۷۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

خدیزل

#خدیزل به استناد ماده ۱۲ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

خپویش

#خپویش بر اساس توافق صورت گرفته با مشتری به جهت افزایش بهای نهاده های تولید ، مجوز افزایش نرخ گروه محصولات سیستم کنترل الکترونیکی خودرو ، انواع سنسورها ، انواع نودها و نمایشگر دیجیتالی خودرو و مجموعه انژکتور خودرو به میزان ۱۲% صورت پذیرفته است . لیکن معادل ۹۰۰ میلیارد ریال به مبلغ فروش و سود دوره ۶ ماهه اضافه خواهد شد و طبیعتا همین مبلغ به پیش بینی درآمد سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱ اضافه خواهد گردید.

غبشهر

بررسی_گزارش_کدال #غبشهر

سال مالی شرکت منتهی به آذر است.

✅ شرکت صنعتی بهشهر در آبان ماه ۱۶۰۶ میلیارد تومان درآمد کسب کرده که نسبت به مهرماه ۳ درصد و نسبت به میانگین ماه های قبل ۳۴ درصد رشد داشته است.

✅ در آبان ماه مقدار تولید مشابه ماه قبل و مقدار فروش ۲ درصد بیش از مهر ماه است. در این ماه نرخ محصولات اصلی شرکت شامل روغن مایع، روغن جامد و روغن صنف و صنعت در حدود ۱ درصد نسبت به مهر افزایش یافته است.

✅ در مجموع ۱۱ ماه گذشته از سال مالی، شرکت ۱۳۶۲۴ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است که ۱۵۱ درصد بیش از درآمد مدت مشابه سال مالی قبل است. طی این مدت، مقدار تولید و فروش محصولات شرکت ۲۰ درصد کاهش یافته است.

 

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

عملیات ساختمانی عملیات ساختمانی عملیات ساختمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *