پلاست

#پلاست با توجه به تذکر ناظر محترم بورس مبنی بر انعقاد هر ساله قرارداد با شرکت مذکور و پیش بینی میزان فروش و سود آوری آن در بودجه شرکت نوع اطلاعیه مجددا بررسی شده و به گروه ب تغییر پیدا کرد

وملی

شفاف سازی در #وملی
بازگشت به نامه واصله از شرکت بورس اوراق بهادار تهران مبنی بر لزوم رعایت ماده ۱۷ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع می رساند از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳/۶/۹/۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر نوسات قيمت سهام شرکت طي روزهاي معاملاتي کنوني ناشي از افزايش سود عملياتي تلفيقي اين شرکت نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۰ و همچنين ناشي از رشد شاخص کل بورس در روزهاي اخير ميباشد.

فزر

#فزر از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان شيخ بهائي جنوبي، شهرک والفجر، خيابان ايرانشناسي، خيابان نهم، پلاک ۶ مرکز همايشهاي سازمان مديريت صنعتي برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :
تغییر موضوع فعالیت
تغییر سال مالی شرکت

حخزر

#حخزر به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت ماده ۳۹ دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷ بند ۴دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان فرابورس ایران اقدام به اعطای فرصت ۲ ماهه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۵)جهت رعایت موارد فوق نموده است.

لخزر

#لخزر با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-01A-110 مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان سپهبد قرني – پلاک ۴۳ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

حکشتی

#حکشتی انعقاد قرارداد ساخت دو فروند کشتی تانکر فی‌مابین شرکت‌های گروه کشتیرانی ج.ا.ا (شرکت خدمات دریایی و مهندسی کشتیرانی و شرکت کشتی‌سازی اروندان)

زپارس

#زپارس آگهی مزایده فروش دو قطعه زمین زراعی به مساحت ۹٫۲ هکتار واقع در شهرستان بیله سوار روستای بابک به پلاک ثبتی ۲ فرعی از ۴۷ اصلی بخش ۲۱ اردبیل موضوع سند رسمی بشماره ۲۸۶۷۶ انتقالی سازمان جهاد کشاورزی استان بنام شرکت برابر صورتجلسه تنظیمی و مساحت ۳/۵ هکتار واقع در جنب ناحیه صنعتی کنار جاده پارس آباد به مشکین شهر موضوع سند رسمی شرکت بشماره ۱۹۹۵۱ از طريق مزايده عمومی به فروش برساند

رمپنا

شرکت مهندسي وساخت بويلر و تجهيزات مپنا از زیرمجموعه های #رمپنا در ۶ماهه به سود ۱۴۱۳ میلیارد ریالی رسیده است

وبرق

به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به عدم رفع ابهام، تعلیق نماد معاملاتی #وبرق به استناد تبصره ۱ماده مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ادامه می یابد.

لکما

#لکما فروش یک قطعه زمین به متراژ یک هکتار واقع در منطقه ویژه اقتصادی شیراز
شرکت کارخانجات مخابراتی ایران در نظر دارد ،یک قطعه زمین به متراژ یک هکتار متعلق به خود واقع در ابتدای فاز ۲ منطقه ویژه اقتصادی شیراز را از طریق برگزاری مزایده عمومی به فروش برساند.

وآیند

#وآیند بانک آینده در نظر دارد، تعدادی از املاک تملیکی و مازاد خود را بر مبنای قیمت پایه در وضعیت موجود، بدون متصرف و متصرف دار (با شرایط مختلف) و به صورت نقدی و یا نقد و اقساط از طریق مزایده به فروش رساند.

وبیمه

افزایش سرمایه ۲۲۰ درصدی #وبیمه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ، سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت

وساپا

گروه سرمايه گذاري کارکنان سايپا از زیرمجموعه های #وساپا در ۶ماهه به سود ۳۳۸ میلیارد ریالی رسیده است

شلرد

#شلرد در آبان ۱۵۶۷ میلیارد ریال فروش داشته اما نکته مهم این است که توضیح آورده است ۸۰هزار تن محصول اوره پس از عقد قرارداد در حال آماده سازی برای صادرات می باشد که به محض دریافت پیش دریافت و حمل محصول طبق استاندارد حسابداری به عنوان فروش در آذرماه گزارش خواهد شد.

شلرد

#شلرد در مهر با فروش ۷۱۴ میلیارد ریالی مواجه بود و فروش تنها ۱۷۵۵ تن با نرخ ۱۲۸,۰۸۱,۴۸۱ ریالی را داشته و جمعا ۸ ماهه ۴۵۵۴۱ میلیارد ریال فروش داشته است

کرماشا

شفاف_سازی
#کرماشا

📌 توقف بخشی از فعالیت های شرکت

طبق مكاتبات و پيگيريهاي شركت ملي صنايع پتروشيمي و شركت گاز استان كرمانشاه به دليل برودت هوا و افت فشار گاز،اين شركت از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ظرفيت واحد هاي توليدي خود را به ۸۱ درصد كاهش داده است .

بکاب

افزایش سرمایه ۲۵۰ درصدی #بکاب از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

کپارس

#کپارس در ۶ماهه حسابرسی شده به سود ۵۱۶ ریالی رسیده است

بموتو

#بموتو از ۳۰۷ ریال سود محقق شده ۲۸۰ ریال تقسیم کرد

وتوصا

#وتوصا در مجمع ۶۵۰ ریال تقسیم کرد

شیراز

#شیراز
برمبنای پیگیريهاي شرکت ملی صنایع پتروشیمی وشرکت گاز استان فارس، به دلیل برودت هوا و افت فشار گاز، این شرکت از روزشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ظرفیت واحدهاي تولیدي اوره و آمونیاک منطقه دو خود را به ۸۰ درصد کاهش داد و واحد تولید متانول نیز به طور کامل از سرویس خارج و عملیات تعمیرات اضطراری واحد مذکور شروع گردید. بدیهی است به محض رفع محدودیت ناشی از افت فشار گاز و افزایش ظرفیت تولید مراتب به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید.

زاگرس

وینتر ایز کامینگ به #زاگرس رسید
در اجراي مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرايي افشاي اطلاعات شركتهاي ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به استحضار مي رساند با عنایت به اعلام شرکت ملی گاز در خصوص کاهش سهم مصرف مجتمع های پتروشیمی به دلیل محدودیت گاز ودر نهایت قطعی بخشی از گاز ورودی به شرکت ، واحد دوم تولیدی این شرکت تا اطلاع ثانوی از سرویس خارج گردید لذا به محض رفع محدودیت مصرف گاز و شروع مجدد تولید واحد مذکور، موضوع از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد .

 

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *