فن_آوا

فن آوا با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-168 مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۳ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۷ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۸۸۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲,۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱۳۲۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

دسبحان

مجمع
#دسبحان
📌مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت سبحان دارو با دستور جلسه تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه، تغییر موضوع فعالیت و سایر موارد (اصلاح ماده ۲ اساسنامه – ساير مواد که به موجب قانون تجارت در صلاحيت مجمع عمومی فوق العاده باشد) با حضور ۸۱درصد از سهامداران برگزار شد.

مهم‌ترین نکات مطرح‌شده در این مجمع به شرح زیر است:

✅میزان سرمایه فعلی شرکت، ۲,۴۳۰ میلیارد ریال است.

✅با رای اکثریت سهامداران، سرمایه «دسبحان» از ۲۴۳ میلیارد تومان به ۳۶۳ میلیارد تومان افزایش یافت (افزایش ۱۲۰ میلیارد تومانی) که این افزایش سرمایه معادل ۴۹درصد و از محل سود انباشته است.

خساپا

یک گزارش جالب از شرکت توليدي موتور ، گيربکس و اکسل سايپا-مگاموتور (سهامي خاص) که از زیرمجموعه های #خساپا که برخلاف روال سال های قبل در ۶ماهه به سود عملیاتی رسیده و زیان نداشته و در نهایت ۸۹۵ میلیارد ریال سود خالص دارد

خکرمان

#خکرمان فروش ۴۵٫۹۰۰٫۰۰۰ سهم شرکت صنایع خودروسازی مدیران معادل ۴٫۵۹ درصد از کل سهام شرکت مذکور بصورت یکجا و با شرایط نقد و اقساط

 

غگل

#غگل جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۱:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ در استان قزوين ،شهر الوند به آدرس شهرک صنعتي البرز، خيابان حکمت ، نبش حکمت سوم ، کارخانه گلوکوزان برگزار میگردد

کروی

#کروی دلایل اصلاح:تهيه گزارش توجيهي هيات مديره به مجمع عمومي فوق العاده صاحبان سهام در خصوص افزايش سرمايه از مبلغ ۲٫۴۱۳٫۹۵۰ ميليون ريال به ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ميليون ريال از محل سود انباشته

تماوند

شفاف_سازی
#تماوند

📌پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری سامانه کدال مبنی بر افزايش سرمايه شرکت به استحضار می رساند افزايش سرمايه منتشر شده در ۱۴۰۱/۰۳/۱۸ توسط اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار از دستور کار خارج گرديد و به موجب صورتجلسه هيات مديره افزايش سرمايه جديدي در راه است.

خکمک

افزایش سرمایه ۱۱۷۶ درصدی #خکمک از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

فپنتا

نورد و لوله سپنتا مرند از زیرمجموعه های #فپنتا در ۶ماهه به سود ۴۰۴ میلیارد ریالی رسیده است

وساپا

شفاف_سازی
#وساپا

📌پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اطلاعات با اهميت به استحضار می رساند به غير از آگهي مزايده فروش ملک پلاسکو کار مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ که در سامانه کدال نيز منتشر گرديده، از آخرين صورت مالي منتشر شده در سامانه کدال تا کنون ، هيچگونه رويداد با اهميتي رخ نداده است.

خموتور

#خموتور
نتايج برگزاري مزايده

واگذاری ملک تهران به شرکت مهر اقتصاد ایرانیان به مبلغ ۶۲۰٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
کمی بیش از ۶۱۰ میلیارد ریال سود خالص

وآیند

کش و قوس سهامداری در #وآیند
سلب حق رأی و تفویض آن به وزارت امور اقتصادی و دارایی بر مبنای قوانین و مقررات حاکم بوده، لذا شعبه بیست و ششم تجدید نظر دیوان با در نظر گرفتن مراتب به استناد ماده ۷۹ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب ۱۳۹۲، ضمن نقض دادنامه شماره ۱۳۸۱۸۳۶ مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ صادره از شعبه ۴ تجدیدنظر دیوان و با تایید دادنامه شماره ۲۵۴۴۶۳ مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۷ صادره از شعبه سوم بدوی دیوان عدالت اداری، حکم به رد شکایت شکات صادر و اعلام می کند. رأی صادره قطعی است.

دکوثر

#دکوثر در ۶ماهه حسابرسی شده تلفیقی به سود ۴۵۳ ریالی به ازای هر سهم رسیده است

دتهران

افزایش_سرمایه
#دتهران
پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت دارو سازي تهران دارو
درصد افزایش سرمایه: ۸۰۰%
محل تامین افزایش سرمایه: سود انباشته

زگلدشت

#زگلدشت -بهربرداری از فاز اول پروژه دلفا استان لرستان هزینه ای بالغ بر ۱٫۵۷۵ میلیارد ریال.

کرازی

#کرازی هم ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-095 مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۲ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۵ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۶,۸۸۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۱,۱۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۴۲۲۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

امید

تامین سرمایه #امید ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-205 مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۲ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۹,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۵,۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۵۷۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

وتجارت

مولد نيروگاهي تجارت فارس از زیرمجموعه های #وتجارت در ۶ماهه به سود ۱۲۹۱ میلیارد ریالی رسیده است

سمایه

شفاف_سازی
#سمایه

📌شفاف سازی در خصوص گزارش منتشر شده

به استحضار می رساند اين بانک با هماهنگي با بانک مرکزي ج.ا.ا به عنوان نهاد ناظر بر فعاليت بانک ها، نسبت به تهيه برنامه طرح احياء با رويکرد برون رفت از وضعيت موجود اقدام و به بانک مرکزي ج.ا.ا ارائه نموده که در حال طي فرآيند بررسي مي باشد. در طرح احياء فوق الذکر افزايش سرمايه ۱۰۰٫۰۰۰ ميليارد ريالي بانک از محل آورده نقدي سهامداران لحاظ گرديده که به محض دريافت مجوز افزايش سرمايه از طرف آن بانک محترم شفاف سازي لازم صورت خواهد پذيرفت.

حفارس

شفاف_سازی
#حفارس

📌حمل ۴۰ هزار تن نهاده کشاورزی استان گیلان

با توجه به اینکه شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در تاریخ ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۱، در مناقصه تخلیه و بارگیری مقدار ۳۰ هزار تن انواع نهاده‌های کشاورزی و خاک فسفات (فله یا کیسه) شرکت خدمات حمایتی استان گیلان از مبدا بندرانزلی به اقصی نقاط طبق برنامه ابلاغی توسط کارفرما، برنده اعلام شده است، مراتب جهت اطلاع سهامداران ارسال می‌شود. قابل توجه است مبلغ ضمانت نامه ارائه شرکت در مناقصه ۱۱،۹۰۱میلیون ریال و مبلغ درآمد برآوردی قرارداد ۲۳۸،۰۲۸ میلیون ریال می باشد.

وسپهر

افزایش_سرمایه
#وسپهر

📌پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت سرمايه گذاري گروه مالي سپهر صادرات

درصد افزایش سرمایه: ۱۵۰%

محل تامین افزایش سرمایه: مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی

 

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *