وصنعت

وصنعت در ۳ماهه به سود ۴۴ ریالی رسیده است

شساخت

افزایش_سرمایه
#شساخت

📌پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت مهندسي و ساختمان صنايع نفت

درصد افزایش سرمایه: ۱۹۸%

محل تامین افزایش سرمایه: مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی

ما

بیمه #ما با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-01A-108 مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس ميدان ونک- خيابان ونک- پلاک ۹ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

خساپا

#خساپا خرید شرکت تاپکو
شرکت سایپا نسبت به خرید ۷۷/۲ درصد از سهام شرکت تاپکو با قیمت ۷،۳۲۳،۹۶۶،۰۲۲،۶۵۰ ریال اقدام نمود که نتیجه برنده شدن در مزایده در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ از سوی فروشندگان اعلام گردید . بدیهی است معامله پس از تنظیم صلح نامه نقل و انتقال سهام قطعیت خواهد یافت که به محض وقوع به اطلاع خواهد رسید.

دبالک

#دبالک با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-00A-085 مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۸و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۰/۰۶/۱۶ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۵۲۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۷۷۰,۰۰۰ میلیون ریال ، تعداد ۲۳۰,۵۲۹,۲۸۵ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۱۹,۴۷۰,۷۱۵ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.

مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۳ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۲

وتوشه

#وتوشه با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-01A-140 مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۵:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس ميدان فردوسي-خيابان سپهبد قرني-پلاک۴۳ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

پارس

مهم برای #پارس
احتراما،به استحضار می رساندباتوجه به تعمیرات اساسی واحدهای اتیل بنزن و استایرن منومر شرکت پتروشیمی پارس وحسب تقاضای داخلی برای استایرن منومر،شرکت پتروشیمی پارس با هماهنگی شرکت ملی صنایع پتروشیمی اقدام به واردات ۱۲،۰۰۰ تن استایرن منومر نموده است که از اوایل دی ماه به متقاضیان با قیمت تلفیقی اعلام شده از طرف دفتر توسعه صنایع پایین دستی و مطابق مقررات،تحویل خواهد گردید.

خدیزل

#خدیزل با توجه به رونمایی از خودرو کامیون ام پاور و خط تولید آن در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۹طی اطلاعیه شماره ۸۵۹۵۲۹، نوع دیگری ازخودروی کامیون EM POWER با مدل BD300 در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۲رونمایی گردید. پیش بینی می گردد تا پایان سال تعداد محدودی از محصول فوق تولید که درصورت تحقق فروش ، حدود یک درصد از مبلغ سود ناخالص کل سال ۱۴۰۱ شرکت را پوشش دهد.

تماوند

افزایش_سرمایه
#تماوند

📌 پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت تامین سرمایه دماوند

درصد افزایش سرمایه: ۱۰۰%

محل تامین افزایش سرمایه: مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته

تایرا

#تایرا پیرو آگهی مزایده مندرج در روزنامه اطلاعات شماره ۲۸۲۶۴ مورخه ۱۴۰۱/۰۹/۰۳ درخصوص واگذاری ۱۵% سهام شرکت خدمات بیمه ای توسعه اعتماد مهر(سهامی خاص) اقدام و برنده مزایده به عنوان بهترین پیشنهاد (تنها یک نفر در مزایده شرکت نموده است) ، شرکت گروه بهمن با قیمت ۳۰٫۵۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال تعیین گردید.

دتولید

#دتولید احتراما در راستای رعایت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل افشای اطلاعات به استحضار میرساند نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است. در صورت وجود تغییر با اهمیت در اطلاعات اعلام شده موضوع از طریق سامانه کدال به سهامدارن محترم اطلاع رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است فروش محصولات فوق نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل حدود ۵/. % ( پنج دهم درصد) و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل حدود ۱ % (یک درصد) می باشد.

مرقام

شفاف_سازی
#مرقام
انعقاد قرارداد با بانک رفاه کارگران

پیرو افشاء برنده شدن در مناقصه بانک رفاه کارگران با موضوع ارائه خدمات تعمیر ، سرویس ، نگهداری و پشتیبانی با تامین قطعه انواع خودپرداز برند GRG به مدت ۲ سال در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ به شماره پیگیری ۹۰۸۴۵۴ به اطلاع می رساند قرارداد به امضاء طرفین رسیده است .

حسیر

#حسیر فروش ۴۵درصد از سهام شرکت پرتوبارفرابر خلیج فارس به قیمت ۳۳۷۵ میلیارد ریال

شمواد

#شمواد محاسبه قیمت گذاری دی ام تی براساس سود با نسبت مساوی (مطابق ریز محاسباتی بند ۲ الحاقیه )

وشمال

شفاف_سازی
#وشمال

📌نتيجه نهايي دعوي عليه شركت

حكم به محكوميت خوانده به پرداخت مبلغ ۴۳٫۲۹۱٫۰۲۰٫۱۰۱ ريال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۵۴٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال بابت هزينه رسيدگي در هيات داوري و مبلغ ۴۷٫۲۷۰٫۸۹۹ ريال بابت هزينه كميته سازش كانون كارگزاران بورس و اوراق بهادار و خسارت تاخير تاديه به ماخذ اصل طلب از تاريخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ تا زمان اجراي حكم نتیجه: با توجه به رای ابلاغی و توقیف شدن سهام شرکت بیمه حافظ تحت تملک این شرکت نزد کارگزاری ایمن بورس، تسویه بدهی مذکور از طریق فروش سهام توقیف شده صورت میپذیرد.

خراسان

شفاف_سازی
#خراسان

📌توقف بخشي از فعاليت هاي شركت

به دلیل تداوم و افزایش برودت هوا، شرکت گاز پیگیری‌های زیادی جهت کاهش گاز ورودی مجتمع را انجام داده است که در صورت کاهش بیشتر گاز ورودی و متعاقبا کاهش بیشتر ظرفیت تولید، واحدهای تولیدی از سرویس خارج و تولید آن‌ها متوقف خواهد گردید. این شرکت به منظور جلوگیری از توقف کامل واحدهای آمونیاک و اوره ناشی از کاهش بیشتر ظرفیت تولید، از تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ اقدام به توقف واحد کریستال ملامین نموده است و پیگیری‌های مستمر به منظور جایگزین نمودن سوخت گازوئیل به جای گاز سوخت مصرفی واحد کریستال ملامین را انجام داده است که به محض دریافت گازوئیل، اقدامات فنی و لازم جهت راه‌اندازی مجدد واحد کریستال‌ ملامین صورت خواهد پذیرفت.

تکنو

#تکنو به اطلاع سهامداران محترم این شرکت می رساند افزایش سرمایه از مبلغ ۲۴۵,۵۴۹ میلیون ریال به مبلغ ۸۴۰,۰۰۰ میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران پس از رفع نواقص و تکمیل مدارک ، جهت رسیدگی مجدد به سازمان بورس ارسال گردید .

قنیشا

#قنیشا جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس بلوار کشاورز،بين خيابان فلسطين و نادري،پلاک ۱۲۶ هتل اسپيناس برگزار میگردد

بجهرم

#بجهرم شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم (سهامی عام) در تاریخ های پیوست اقدام به فروش تعداد ۷٫۴۴۵٫۰۰۰ وات از اوراق گواهی ظرفیت به میزان ۳۹۹٫۹۶۵٫۶۲۰٫۰۰۰ ریال به منظور تامین نقدینگی جهت پرداخت سود سهامداران حقیقی نموده

خبنیان

#خبنیان به استناد ماده ۱۲ مکرر ۱ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع می رساند از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا نوسان قيمت سهام شرکت طي روزهاي معاملاتي اخير مربوط به عرضه و تقاضاي بازار مي باشد.

دتهران

#دتهران گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور ر اصلاح ساختار مالي که در تاريخ ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ به تصويب هيئت مديره رسيده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانوني که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

 

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

وصنعت وصنعت  وصنعت  وصنعت  وصنعت وصنعت وصنعت وصنعت وصنعت 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *