فملی

سرمايه گذاري گروه مالي کيميا مس ايرانيان از زیرمجموعه های #فملی در دی ۴۰۴ میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته و ۸,۴۳۵,۴۳۷ میلیون ریال سود مجمع محقق کرده است

زدشت

#زدشت در دی ۵۲۶ ، آذر ۵۱۲ و آبان ۷۱۵ میلیارد ریال فروش داشت و عدد خوبی را محقق کرد. ۱۰ ماهه ۵۴۸۵ میلیارد ریال فروش داشت . در مدت مشابه این عدد ۲۹۱۰ میلیارد ریال بود

مرقام

#مرقام جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۸:۳۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان استاد نجات الهي ، خيابان جعفر شهري ( غربي )پ ۵۲ ساختمان مرکزي ايران ارقام برگزار میگردد

حفارس

افزایش_سرمایه
#حفارس
پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت حمل ونقل بين المللي خليج فارس
درصد افزایش سرمایه: ۹۰۸%
محل تامین افزایش سرمایه: مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها

دکوثر

#دکوثر ابان و اذر متفاوتی داشت و دی نیز ۱۲۰۵ میلیارد ریال بوده است
سهم در مهر با رشد ۶۸۱ میلیارد ریال شد و ابان به ۱۴۷۴ میلیارد ریالی رسیده بود و اذر هم ۱۴۵۸ میلیارد ریال شده ۳ ماه اخیر جالبی داشت و۱۰ ماهه ۶۴۴۵ میلیارد ریال بود که از مدت مشابه قبل که ۲۳۶۱ میلیارد ریال بود بیشتر است

سهرمز

#سهرمز جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران/ ميدان ونک / بزرگراه شهيد حقاني / بعد از کتابخانه ملي / جنب روگذر شهيد همت غرب / هتل بزرگ ارم سال سپهر برگزار میگردد

غسالم

#غسالم
فروش دی ۱۳۲۰ میلیارد ریال ، آذر ۱۳۰۸ میلیارد ریال و فروش ابان با رشد ۱۳۴۸ میلیارد ریال بود
۱۰ ماهه ۱۰۷۶۷ میلیارد ریال فروش داشت که در مدت مشابه سال قبل این عدد ۴۸۳۹ میلیارد ربال بود

خپارس

مهم برای #خپارس
پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وضعيت گزارش ارشگذاري سهام شرکت پارس خودرو به استحضار می رساند فرآيند ارزشگذاري سهام اين شرکت از طريق شرکت تامين سرمايه در حال انجام بوده و به محض نهايي شدن جهت تاييد و بازگشايي نماد ، به شرکت فرابورس ايران ارسال خواهد شد .

دتوزیع

#دتوزیع
در ۳ماهه سوم در مهر ۱۲۱۶۲ میلیارد ریال و ابان با رشد فروش ۱۵۳۰۹ میلیارد ریال و آذر هم با رشد ۱۶۶۸۹ میلیارد ریال رسید و دی ۱۵۹۹۹ میلیارد ریال بود که ۱۰ ماهه ۱۱۸۱۹۶ میلیارد ریال فروش داشت .کل درامد شرکت در سال مالی قبل ۹۰۰۶۴ میلیارد ریال بود

شسپا

#شسپا به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده بند ۳ ماده ۷دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۲۰ روزه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰)جهت رعایت موارد فوق نموده است.

وکبهمن

#وکبهمن شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن در نظر دارد تعداد ۱،۲۱۷،۹۵۵،۶۱۳ سهم معادل ۳٫۹۴ % از سهام شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران (وساخت) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ بصورت یکجا و نقد واگذار نماید.

وآیند  –  وآداک

#وآیند #وآداک پیرو انتشار اطلاعیه ادامه تعلیق نماد معاملاتی ناشر در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ به استحضار می رساند علی رغم پیگیری های انجام شده ابهامات موجود
در وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر، برطرف نشده است.
لذا تعلیق نماد معاملاتی ناشر به مدت ۱ ماهه دیگر (تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ) تمدید می گردد.

کزغال

#بررسی_گزارش_کدال #کزغال

✅ زغال سنگ پروده طبس در دورۀ نه ماهه ۷۰۳ میلیارد تومان سود خالص (۱۱۰ ریال برای هر سهم با سرمایۀ جدید) کسب کرده است که نسبت به دورۀ مشابه سال قبل بیش از دوبرابر شده است.

✅ شرکت در این دوره ۱۸۵۸ میلیارد تومان درآمد داشته که ۸۰ درصد نسبت به دورۀ مشابه رشد دارد. حاشیه سود ناخالص شرکت با ۷ واحد درصد افزایش نسبت به دورۀ مشابه، به ۳۶ درصد رسیده است.

✅ کزغال در فصل پاییز ۶۱۲ میلیارد تومان درآمد کسب کرده که مشابه تابستان است. حاشیه سود ناخالص پاییز با ۶ واحد درصد کاهش نسبت به تابستان به ۳۰ درصد رسیده است. شرکت به ازای هر سهم (براساس سرمایۀ جدید) در بهار ۷۴۴ ریال و در تابستان ۶۷۶ ریال سود کسب کرده بود که این عدد در پاییز به ۵۸۹ ریال رسیده است.

پيزد

#بررسی_گزارش_کدال #پيزد

✅ مجتمع صنايع لاستيک يزد در دورۀ نه ماهه سال جاری کمتر از ۱۷ میلیارد تومان سود خالص کسب کرده که معادل ۸۱ ریال به ازای هر سهم (با سرمایۀ جدید) است. سود خالص این دوره نسبت به دورۀ مشابه سال قبل با سقوط ۸۶ درصدی همراه بوده است.

✅ شرکت در این دوره ۱۸۳۲ میلیارد تومان درآمد داشته که ۳۶ درصد نسبت به دورۀ مشابه رشد دارد. اما کاهش شدید حاشیه سود ناخالص از ۱۶ به کمتر از ۷ درصد، سودآوری شرکت را تحت فشار گذاشته است.

✅ پیزد در فصل پاییز ۶۵۳ میلیارد تومان درآمد گزارش کرده که ۲ درصد کمتر از تابستان است. حاشیه سود ناخالص در پاییز ۸ درصد است و نسبت به تابستان یک واحد درصد کاهش نشان می دهد. شرکت به ازای هر سهم (براساس سرمایۀ جدید) در بهار ۱۶۲ ریال زیان و در تابستان ۱۶۰ ریال سود کسب کرده بود که این عدد در پاییز به ۸۳ ریال سود کاهش یافته است.

خدیزل

#خدیزل در دی ۹۶۹۹ میلیارد ریال فروش داشت.
در مهر به ۷۱۹۴ میلیارد ریال رسید و آبان ۶۴۷۷ میلیارد ریال و اذر ۱۱۲۷۱ میلیارد ریال بود که ۱۰ ماهه ۶۳۴۶۶ میلیارد ریال فروش زد .مدت مشابه قبل ۱۹۵۱۱ میلیارد ریال بود و رشد خوبی داشته

بکاب

#بکاب
انعقاد قرارداد مهم
موضوع قرارداد: فروش ۲۵،۵۰۰ متر کابل افشان مسی (با عایق و روکش لاستیکی) (مبلغ قرارداد: ۲۱۶,۳۵۰ میلیون ریال)

طرف قرارداد: شرکت تامین تصفیه اب و فاضلاب تهران

کیسون

شفاف_سازی
#کیسون
دریافت مجوز فعالیت E&P توسط شرکت KOGC

دریافت مجوز فعالیت به عنوان شرکت ایرانی اکتشاف و تولید (E&P) در ساختار قراردادهای نفتی، توسط شرکت نفت، گاز و انرژی کیسون (۱۰۰% متعلق به گروه کیسون) که طبق آن، مجاز به فعالیت در قراردادهای بالادستی نفت با سقف برآوردی سرمایه‌گذاری مستقیم تا ۶ میلیارد دلار آمریکا می‌باشد.

قرن

#قرن دی را خوب آغاز کرد
در مهر به ۲۸۲۲ میلیارد ریال رسید و ابان با رشد ۳۸۷۸ میلیارد ریال و آذر ۳۵۸۴ میلیارد ریال شده و دی ۴۲۶۰ میلیارد ریال بوده و رشد کرده است ۱۰ ماهه ۲۹۷۱۵ میلیارد ریال فروش داشته و مدت‌ مشابه سال قبل ۱۸۱۵۶ میلیارد ریال بوده است

دعبید

شفاف_سازی
#دعبید

📌توليد مکمل جدید فروفورت انرژي (Ferro Fort Energy)

شرکت داروسازي دکتر عبيدي مکمل جديدي با نام فروفورت انرژي (Ferro Fort Energy) توليد و در دسترس هموطنان قرار داده است. مکمل فروفورت انرژي (Ferro Fort Energy) محصول جديدي از داروسازي دکتر عبيدي است که باعث افزايش خون رساني، بالا بردن سطح اکسيژن، بهبود عملکرد ذهني و جسمي، افزايش سرزندگي، پيشگيري از فقر آهن و کم خوني مي‌شود.

گکوثر

#گکوثر در آبان و آذر کاهشی بود دی هم با این سردی زمستان و کم شدن مسافرت ها کمی کاهشی شد .
سهم شهریور با رشد ۱۶۷ میلیارد ریال شد و مهر ۱۴۰ میلیارد ریال بود
در ابان با افت ۱۲۰ میلیارد ریال شده و آذ نیز ۱۲۳ میلیارد ریال بود و دی ۱۱۷ میلیارد ریال بود
در مجموع ۱۳۴۴میلیارد ریال درامد داشته است

فباهنر

افزایش سرمایه ۸۳۷ درصدی #فباهنر از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

غمینو

#غمینو در دی کمی افت داشت
در مهر با کمی افت ۶۶۲ میلیارد ریال شد و آبان ۷۸۴ میلیارد ریال و آذر ۷۲۱ میلیارد ریال شده است
در زمستان در دی ۶۱۷ میلیارد ریال شده که قطعا تعطیلی مدارس موثر بوده
۱۰ماهه ۶۳۴۱ میلیارد ریال بود و مشابه سال قبل این عدد ۳۲۴۱ میلیارد ریال بوده است

سدور

#سدور آذر خوبی نداشت و ۱۹۱ میلیارد ریال فروش داشت در دی این عدد ۱۳۴ میلیارد ریال شده و رشد داشت
در مهر ۵۲۳ میلیارد ریال و ابان ۵۵۹ میلیارد ریال فروش داشته است
۱۰ماهه ۴۱۴۲ میلیارد ریال فروش داشته است مدت مشابه قبل این عدد ۳۱۴۶ میلیارد ریال بود

ونیکی

#ونیکی تا دی ۳,۹۹۶,۲۲۰ میلیون ریال سود مجمع محقق کرده است

زپارس

#زپارس آگــهي مــزايده فروش اراضی ( نوبت سوم ) شركت ملي كشت و صنعت و دامپروري پارس در نظر دارد دو قطعه زمین زراعی به مساحت ۹٫۲ هکتار واقع در شهرستان بیله سوار روستای بابک به پلاک ثبتی ۲ فرعی از ۴۷ اصلی بخش ۲۱ اردبیل موضوع سند رسمی بشماره ۲۸۶۷۶ انتقالی سازمان جهاد کشاورزی استان بنام شرکت برابر صورتجلسه تنظیمی و مساحت ۳٫۵ هکتار واقع در جنب ناحیه صنعتی ۲ پارس آباد چسبیده به جاده پارس آباد به مشکین شهر موضوع سند رسمی شرکت بشماره ۱۹۹۵۱ از طريق مزايده عمومی به فروش برساند.

کترام

افزایش سرمایه ۱۱۲ درصدی #کترام از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

سبزوا

#سبزوا کاهش درصد سرمایه گذاری شرکت سیمان لار سبزوار (سهامی عام) در شرکت محکم بنای نگین اسرار (سهامی خاص)(غیر بورسی) از ۵۰/۹درصد به ۳۳/۹ درصد (کاهش سرمایه تعهد شده)

فارس

#فارس از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس بلوار کشاورز- هتل اسپيناس- محل سالن جلسات برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :
انتخاب اعضای هیئت‌مدیره

فولاژ

#فولاژ در آبان و اذر کمی رشد داشت و آذر ۱۱۴۲۹ و آبان ۱۰۹۸۰ میلیارد ریال فروش زد سهم مهر ۹۶۷۵ میلیارد ریال رسیده بود
دی با عدد خوب ۱۱۶۰۹ میلیارد ریال فروش داشت
۱۰ماهه ۱۰۶۷۵۹ میلیارد ریال بوده و نسبت به مدت مشابه قبل ۷۷۶۹۷ میلیارد ریال بوده است بیشتر است

ساراب

#ساراب
در مهر ۴۷۹ میلیارد ریال و آبان این عدد ۵۴۴ میلیارد و آذر ۵۶۵ میلیارد ریال و دی ۴۶۰ میلیارد ریال بوده و رشد کرد ۱۰ ماهه ۵۳۱۶ میلیارد ریال بود و مدت مشابه سال قبل ۳۱۹۱ میلیارد ریال بوده است

قرن

#قرن در ۶ماهه سود عملیاتی ۲۶۳۳ و سود خالص ۲۰۱۰ میلیارد ریالی رسیده بود ۱۰۰۵ ریال سود در ۶ماهه به ازای هر سهم محقق کرد
در۹ماهه سود هر سهم ۱۵۹۳ ریال و سود عملیاتی ۵۱۱۸ و سود خالص ۳۱۸۴ میلیارد ریال شد
صورت سود و زیان حسابرسی نشده میان دوره منتهی به ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ به روش ارزش ویژه نمی باشد و فاقد درآمد سرمایه گذاری از سود شرکت سرمایه پذیر می باشد.

اخابر

#اخابر دی خوب بود و ۹۱۷۷ میلیارد ریال فروش داشت در آذر به ۷۹۸۱ میلیارد ریال رسیده است
سهمی که درامدش مهر به ۸۰۱۴ میلیارد ریال رسید و ابان هم ۸۱۴۲ میلیارد ریال بوده است
۱۰ ماهه ۶۹۳۹۷ میلیارد ریال بود کل عدد سال قبل ۶۹۵۰۴ میلیارد ریال است

 

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *